• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 28 آذر 1396
کد مطلب : 1539
+
-

آسفالت محصولی استراتژیک برای تهران

آسفالت تهران
آسفالت محصولی استراتژیک برای تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت به روزرسانی فنی و انطباق کامل عملکرد کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با استانداردهای زیست‌محیطی تأکید کرد.

به گزارش همشهری، پیروز حناچی که در حاشیه بازدید میدانی از کارخانجات 7و 9سازمان مهندسی و عمران شهر تهران سخن می‌گفت، با اشاره به طول 560کیلومتری معابر بزرگراهی پایتخت، اجرای مستمر طرح‌های مرمت و بهسازی معابر را امری حائز اهمیت توصیف و اضافه کرد: ضرورت اجرای به‌موقع و با کیفیت عملیات نگهداشت معابر، آسفالت را به محصولی اساسی و استراتژیک برای شهر تهران تبدیل کرده و از این‌رو ضروری است کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در مباحث مربوط به کنترل کیفیت و توجه به ملاحظات زیست‌محیطی، سرآمد سایر واحدهای تولید آسفالت باشند.

وی همچنین در دیدار با مدیران اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با بیان آنکه پایتخت در معرض دامنه‌ای متنوع از خطرات غیرمترقبه قرار دارد، سرویس دهی مناسب معابر بزرگراهی در مواقع بحرانی را ضرورتی پراهمیت دانست و یادآور شد: چنین ملاحظاتی، اهمیت توجه به نگهداشت معابر و زیرساخت‌های شهری را بیش از پیش آشکار می‌سازد؛ ضمن آنکه لازم است ناوگان ماشین آلات و تجهیزات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که نقش مهمی در مدیریت بحران‌های احتمالی بر عهده خواهند داشت نیز تقویت شود. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب شهر تهران، از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه فرامنطقه‌ای قرار گرفت. 

پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی که با اهدافی همچون اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل‌ونقلی منطقه 18تعریف شده‌است، همچنان با معارضات متعدد ملکی مواجه است.  

این خبر را به اشتراک بگذارید