• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 21 بهمن 1400
کد مطلب : 153566
+
-

با مردم

به موازات خیابان‌های اختیاریه و دیباجی‌جنوبی، خیابان عین‌آبادی در جهت شمال به جنوب به سمت خیابان دولت و خلاف جهت 2خیابان دیگر است که همین امر باعث ایجاد ترافیک در آن است. اخیرا نیز افتتاح «باغ مدرسه مهر» ترافیک را تشدید کرده است. به‌نظر می‌رسد تنها راه تعریض خیابان عین‌آبادی باشد که مقدمات آن نیز با عقب‌نشینی املاک نوساز فراهم شده است.
از ساکنان خیابان عین‌آبادی 

گرانفروشی در رستوران‌های اهواز
رستوران‌های اهواز بسیار گرانفروشی می‌کنند و هر چه به 124 اطلاع می‌دهیم فرقی نمی‌کند. تقریبا کمتر رستورانی است که گرانفروشی نکند و همه نبود و کاهش مشتری را بهانه می‌کنند.
نواصر از اهواز

خط 5متروی تهران شبیه قطارهای باری شده است
مدت‌هاست حاشیه خط 5قطارهای تهران به سمت کرج بدون نظافت رها شده و به حالت متروکه درآمده است. چرا به این مسیر که چشم‌انداز دائمی مردم است رسیدگی نمی‌شود؟
یزدان‌پناه از تهران 

مطالبات ارفاقی و ایثارگری فرهنگیان بازنشسته وصول نشد
ما جمعی از فرهنگیان بازنشسته سال99 هستیم که از سوی دولت یک گروه ارفاقی و ایثارگری دریافت کرده‌ایم. متأسفانه 6‌ماه است که سازمان بازنشستگی این مبلغ را به ما پرداخت نکرده ‌ و دلیل آن هم مشخص نیست. 
اورسیا از قائمشهر

طباخی‌های میدان جلیلی منطقه17 برق زیادی مصرف می‌کنند
تعدادی طباخی در چهارراه پناهی، پایین‌تر از میدان جلیلی منطقه17 تهران وجود دارند که روشنایی محل کسب خود را از کابلی که از مسجد محل گرفته‌اند تامین می‌کنند. قانونی یا غیرقانونی بودن کارشان را نمی‌دانم ولی مصرف زیادشان درست و اخلاقی نیست.
عزیزی از تهران

جلوی فرارهای مالیاتی را بگیرید
 اداره دارایی رسما اعلام کرده که 100هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم! درصورت اخذ این رقم هنگفت از کسانی که مالیات خود را پرداخت نمی‌کنند می‌توان چرخ تولید را راه انداخت و تقویت کرد. سؤال اینجاست که چطور اداره دارایی این اشخاص و مشاغل را رصد نمی‌کند؟ و این افراد چطور می‌توانند بدون پرداخت مالیات به حرفه و تجارت خود ادامه دهند؟
حسنی از قزوین

شهرداری منطقه 19در خیابان شهیدزلفی درخت بکارد
از شهرداری منطقه19تهران تقاضا داریم در چاله‌های خالی و رها شده در خیابان شهیدزلفی شهرک شریعتی درختچه و نهال جدید بکارد.
زمانی از تهران

بزرگراه صدر را زیباسازی کنند
با نزدیک شدن به سال جدید از مسئولان شهرداری تقاضا داریم نسبت به زیباسازی اتوبان طبقاتی صدر اقدام کنند تا آن قسمت شهر از حالت سیمانی و بتنی درآید و چهره بهاری به‌خود بگیرد.
محمودی از تهران

دانشگاه آزاد کوهدشت شهریه‌ای همپای مراکز استان دارد
دانشگاه آزاد مرکز کوهدشت به‌رغم کمبود امکانات و پایین‌تر بودن سطح آموزشی شهریه‌ای برابر با دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد دارد که محیطی با امکانات کامل آموزشی است. این دانشگاه هنگام انتخاب واحد با بستن سایت، دانشجویان را مجبور به پرداخت مبلغی بیشتر از شهریه ثابت کرد و به این کار در زمان حذف و اضافه هم ادامه داد. واقعا تکلیف دانشجویانی که در شهرستانی دور از مرکز و پایتخت مشغول تحصیل هستند چیست؟ صدای ما به جایی می‌رسد؟
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد کوهدشت لرستان

خرید پردردسر اینترنت غیرحضوری از مخابرات 
مدام تبلیغ می‌کنند که حتی‌الامکان کارها را به‌صورت غیرحضوری انجام دهیم. در همین راستا چند وقت پیش از سایت مخابرات استان تهران به‌طور غیرحضوری اینترنت خریداری کردم و مبلغ 850هزار تومان هم پرداختم اما هنوز اینترنت من وصل نشده است. به اداره مخابرات مراجعه کرده‌ام و با سامانه 2020 هم تماس گرفته‌ام که می‌گویند برای راه‌اندازی سرویس یا برگرداندن وجه باید مدتی بگذرد! چرا از اعتماد مردم اینطور سوءاستفاده می‌شود؟
عبداللهی از بهارستان تهران 

پرداخت وام 7میلیونی یک بازنشسته  بعد از 2سال بلاتکلیف است
یک بازنشسته تامین‌اجتماعی هستم که در مهرماه 98 عضو کانون کارگران شدم به امید آنکه بتوانم پس از نام‌نویسی از وام 7میلیونی بهره‌مند شوم. دوبار هم کد پیگیری دریافت کردم ولی هنوز خبری نیست و دیگر 7میلیون تومان هم ارزش روزهای اول ثبت‌نام را ندارند. تکلیف ما چیست؟
خوشدل از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید