• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 18 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15326
+
-

چشمی: اگر بازیکنان مدنظر شفر را بگیرند می‌توانیم در همه جام‌ها مدعی باشیم

فصل آینده کارمان سخت است

روزبه چشمی مدافع هافبک تیم استقلال تهران بعد از آنکه در چند بازی آخر لیگ‌برتر به‌دلیل مصدومیت نتوانسته بود آبی‌پوشان را همراهی کند در بازی فینال جام‌حذفی مقابل خونه‌به‌خونه بازی کرد البته او در اواسط مسابقه جای خود را به فرشید باقری داد. چشمی در این ارتباط به روزنامه همشهری‌ورزشی گفت: «در فینال بازی سختی را مقابل خونه‌به‌خونه داشتیم این علی‌رغم این بود که از قبل از بازی خیلی‌ها می‌گفتند ما بازی آسانی را در فینال خواهیم داشت. ولی با این حال ما پیش‌بینی می‌کردم بازی خیلی سختی را داریم. خدا را شکر توانستیم برنده باشیم و قهرمان جام‌حذفی شویم.»
این بازیکن استقلال درباره اینکه استقلال توانست بعد از 5سال عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد بیان داشت: «ما در این یکی دو‌سال یک مقدار بد شانسی آوردیم وگرنه مستحق این بودیم که جام بگیریم. خدا را شکر فعلا توانستیم یک جام بیاوریم تا برای سال‌های بعد ان‌شاءالله بتوانیم جام‌های خود را افزایش دهیم. البته ما برای فصل آتی برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا بتوانیم با قدرت بیشتری فصل را شروع کنیم.»
چشمی با اشاره به اینکه برای فصل آینده بازی به مراتب سخت‌تر خواهد بود تاکید داشت: «قطعا برای فصل آینده کارمان سخت‌تر خواهد بود. ولی ان‌شاءالله با تمدید قرار داد آقای شفر و بازیکنانی که مدنظرشان است فصل می‌توانیم هم در لیگ‌برتر هم در جام‌حذفی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم. حتی درآسیا هم خودتان دیدید برابر تیم‌های بزرگ مثل الهلال توانستیم فوتبال قابل قبولی به نمایش بگذاریم پس می‌توانیم در آسیا هم مدعی قهرمانی باشیم.»
او درباره جلسه خود بعد از بازی فینال جام‌حذفی با شفر که در رستوران هتل محل اقامت کاروان استقلال برگزار شد گفت: «محتوای این جلسه چیز خاصی نبود. یکسری مسایل روز بود که مطرح شد. از این جلسات بین بازیکنان و مربی زیاد برگزار می‌شود.» هافبک استقلال درباره دیدار این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: «بازی سختی را خواهیم داشت. در مسابقات لیگ‌برتر هم مقابل این تیم مسابقات دشواری را داشتیم اما شرایط این دوتا بازی فرق می‌کند ان‌شاءالله درهر دو بازی رفت و برگشت نتیجه خوبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید