• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 18 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15319
+
-

پروفسور می‌ماند



حمید‌رضا علی‌پور| در چند روز گذشته اخباری در برخی رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه سرمربی سرخپوشان بر خلاف اعلام باشگاه پرسپولیس هنوز قراردادی را با باشگاه امضا نکرده و این احتمال وجود دارد که مسابقه برگشت تیمش برابر الجزیره امارات آخرین بازی او به‌عنوان سرمربی سرخ‌ها باشد و این مربی کروات از پرسپولیس شاید جدا شود. با این حال بررسی‌های خبرنگار همشهری‌ورزشی نشان می‌دهد که برانکو کماکان به‌حضور در پرسپولیس علاقمند است و در فصل آینده هم به کار خود در جمع سرخپوشان ادامه خواهد داد.
    برانکو توافق‌نامه را امضا کرده
سرمربی کروات سرخپوشان با توجه به عملکرد درخشان خود طی 3فصل اخیر که با دو قهرمانی لیگ‌برتر، یک نائب قهرمانی، یک قهرمانی سوپرکاپ و البته صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان همراه بود به چهره‌ای محبوب بین هواداران تبدیل شده است. برانکو ایوانکوویچ نیز در تاریخ 20بهمن سال96‌ با حضور در باشگاه پیش‌نویس توافق و قرارداد خود را مطالعه و بعد از آن این توافق‌نامه را امضا کرده بود.
    برانکو: تصور روزهای آینده هیجان خاصی دارد
سرمربی سرخپوشان در همان زمان بعد از امضای توافق‌نامه اعلام کرده بود: «در این لحظه از اینکه می‌توانم همکاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه بدهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحال هستم. تصور تکرار روزهای بسیار خوب آینده، هیجان خاصی را در همه ما ایجاد می‌کند. ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه کنیم.»
برانکو همچنین بعد از قهرمانی پرسپولیس اعلام کرد: «ما هیچ ترس و نگرانی از فصل آینده نداریم. ما فصل آینده از امسال هم قوی‌تر خواهیم شد. بازیکنان ما هم باید به سطحی که انتظار داریم، برسند. ضمن اینکه نورالهی و امید عالیشاه هم به جمع ما برگشتند و از بشار رسن هم انتظار داریم به سطح خود برسد. در کل ما از هیچ‌کس و هیچ چیز ترسی نداریم.»
    تنها ماموریت نیمه تمام برانکو
برانکو در مدت حضور در پرسپولیس توانست به دو قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در سوپر جام دست پیدا کند اما در لیگ قهرمانان آسیا جایی که آرزوی قهرمانی با پرسپولیس را داشت در گام آخر از رسیدن به فینال باز ماند. حالا او این شانس را دارد تا امسال با حذف تیم‌های قدرتمندی مانند الهلال به فینال لیگ قهرمانان با پرسپولیس برسد به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که سرمربی سرخپوشان در صورت رسیدن به جمع 8تیم فصل آینده هم تیم خود را رهبری خواهد کرد.
    پروفسور منتظر باز شدن پنجره
سرمربی پرسپولیس در مدت یک‌ماه تعطیلی تمرینات تیمش برنامه خود را هم مشخص خواهد کرد و تنها دغدغه او باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات است تا بتواند بازیکنان مد نظر خود را جذب کند. برانکو البته نشان داده که به خرید زیاد بازیکن علاقه ندارد و به همین دلیل اگر پنجره نقل و‌انتقالات هم باز شود برانکو تنها چند بازیکن را جذب خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید