• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 18 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15325
+
-

حدادی‌فر: انجام بازی برگشت در تهران، به‌نفع ‌آبی‌ها خواهد بود

اولویت ما و استقلال گل نخوردن است

قاسم حدادی‌فر هافبک چپ‌پای ذوب‌آهن امیدوار است که تیمش امروز در اصفهان نتیجه مطمئنی برابر استقلال بگیرد تا کارش برای بازی برگشت آسان‌تر شود. ستاره‌ای که خودش بارها از استقلال پیشنهاد داشته، از شرایط بازی امروز برایمان صحبت کرده است.
   وضعیت ذوب‌آهن برای بازی با استقلال چطور است؟
وضعیت تیم ما خوب است و در این 10روز هم تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم تا آماده بازی با استقلال شویم. امیدوارم که از شرایط میزبانی استفاده کرده و درنهایت استقلال را در ورزشگاه فولادشهر شکست بدهیم.
  فکر می‌کنی استقلال را شکست بدهید؟
آخرین تقابل دو‌تیم در لیگ‌برتر با برد ما در فولادشهر همراه شد و اعتقاد دارم که می‌توانیم دوباره استقلال را در این ورزشگاه شکست بدهیم. البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما می‌دانیم که استقلال از لحاظ فنی تیم پرقدرتی است که با قهرمانی در جام‌حذفی روحیه بالایی دارد. با این حال ما هم ذوب‌آهن هستیم و به چیزی جز برد در این بازی فکر نمی‌کنیم.
  برد قبلی شما برابر استقلال در ورزشگاه فولادشهر، اعتماد به‌نفس و انگیزه‌تان را بیشتر نمی‌کند؟
استقلال در همان مسابقه هم نمایش خوبی داشت و نمی‌توان آن بازی را ملاک قرار داد. این بازی به‌صورت حذفی برگزار می‌شود و طبیعتا هر دو تیم استرس خواهند داشت که مرتکب اشتباه نشوند. اولویت ما و استقلال گل نخوردن است و هر تیمی دروازه‌اش را بسته نگه دارد می‌تواند شانس خوبی برای صعود داشته باشد. امیدوارم در این مسابقه از شرایط میزبانی استفاده کنیم و استقلال را شکست بدهیم تا گام بلندی برای صعود برداریم.
  اینکه بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود به‌سود استقلال نیست؟
قطعا انجام بازی برگشت در تهران، به‌نفع استقلال است. ما باید در بازی رفت حتما برنده شویم. از هواداران ذوب‌آهن و حتی سپاهان هم می خواهم که ما را در این بازی تنها نگذارند.
  فکر می‌کنی قلعه‌نویی در ذوب‌آهن بماند؟
نمی‌دانم، اطلاعی در این زمینه ندارم. امیدوارم اتفاقی رخ دهد که به صلاح تیم باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید