• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 11 بهمن 1400
کد مطلب : 152523
+
-

اخبار کوتاه/ رئیس مجلس، سخنران مراسم یوم‌الله ١٢بهمن‌

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد؛ مراسم یوم‌الله ۱۲بهمن‌ماه، صبح سه‌شنبه(فردا) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سراسر کشور و در تهران در حرم امام راحل با سخنرانی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس برگزار می‌شود. به‌گزارش ایسنا، دراین اطلاعیه تصریح شده ‌است که این مراسم همزمان با حرم مطهر امام‌ راحل، در بیش‌ از ۹۰۰ شهر و شهرستان در سراسر کشور و در مناطقی که مزین به حضور و یاد و نام امام خمینی(ره) بوده، برگزار خواهد شد.

    انتقاد از بدهی‌های ناشی از قراردادهای خارجی در دولت قبل
نماینده کاشمر در جلسه علنی دیروز مجلس گفت: دولت فعلی درحالی باید ماهانه 10هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را بپردازد که بخش عمده این بدهی‌ها ناشی از قراردادهای خارجی است که مجلس از آن اطلاعی نداشته است. به‌گزارش فارس، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین افزود: ضروری است که روند بررسی عهدنامه‌ها و قراردادهای خارجی تغییر کند.

    سفر رئیس‌جمهور به روسیه، بالاتر از استاندارد پروتکل‌ها بود
سخنگوی اسبق دستگاه دیپلماسی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به روسیه گفت: این سفر، یک سفر رسمی بود و براساس پروتکل سفرهای رسمی در روسیه، استقبال طبق استاندارد و بلکه بالاتر از آن‌ صورت گرفت. حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با ایرنا تصریح کرد: نگاه به همسایگان و کشورهای آسیایی، سیاست بسیار درستی است و باید آن را ادامه داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید