• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 9 بهمن 1400
کد مطلب : 152309
+
-

سرخط خبرها

جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد تا پایان آبان امسال ۸۶ درصد کل طرح‌های در دست اجرا کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط ۲.۵ درصد آنها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

در هفته نخست بهمن قیمت سکه و طلا صعودی بود و در آخرین روز هفته کاهشی شد. به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب سکه در آخرین روز هفته گذشته ۸۰ هزار تومان شد و ۲۰۰ هزار تومان کاهش هفتگی حباب سکه را شاهد بودیم.

تالار سیمان بورس کالای ایران امروز (شنبه، نهم بهمن‌ماه) میزبان عرضه یک میلیون و ۴۸‌هزار و ۴۹۴‌تن انواع سیمان از سوی ۶۵ شرکت است. ۹۶۷‌هزار و ۷۹۴ تن از این عرضه‌ها از نوع تیپ‌۲، ۴۲‌هزار و ۳۰۰ تن از نوع سیمان تیپ۱-۳۲۵، ۳۵‌هزار و ۹۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵ و ۲۵۰۰‌تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

درحالی‌که دارندگان کارتخوان تا پایان بهمن برای ثبت دستگاه‌های کارتخوان خود در سامانه مالیاتی فرصت دارند، مدیرعامل شرکت شاپرک با تاکید بر لزوم ثبت‌نام کامل پذیرندگان در سامانه مالیاتی گفت: سازمان مالیاتی پس از مراجعه افراد و تعیین تکلیف وضعیت پذیرندگی‌، دستگاه‌ها یا درگاه‌هایی را که مالکان آنها به کد مالیاتی متصل نکرده‌اند به شرکت شاپرک برای غیرفعال‌ شدن معرفی می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید