• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 9 بهمن 1400
کد مطلب : 152238
+
-

اولتیماتوم سرمربی به مدیر

بازیکنان پرسپولیس که در 2‌جلسه تمرینی به‌دلیل عدم‌پرداخت مطالبات‌شان از سوی باشگاه دست به اعتصاب زده بودند در نهایت دیروز تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بازیکنان زیرنظر حمید مطهری تمرین کردند ولی گل‌محمدی با وجود مخالفت مدیران باشگاه با استعفایش در تمرین حاضر نشد. گل‌محمدی همچنان بابت وجود برخی مشکلات در پرسپولیس ناراحت است ولی اگر مدیران پرسپولیس این مشکلات را برطرف کنند، یحیی دوباره به تمرینات بازخواهد گشت.

در کف فرودگاه نشستیم
سرمربی پرسپولیس چند روز بعد از استعفا سرانجام سکوتش را شکست و دیروز در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم از دلایلش برای این استعفا گفت: «پیش از بازی با الهلال برای ما مشکل پروازی به‌وجود آمد و در کف فرودگاه نشستیم، چون پرواز هماهنگ نشده بود و مشکلات ما از همانجا آغاز شد. بعد از برگشت پنجره ما بسته شد، 2‌بازیکن از تاجیکستان گرفتیم و بعد از 3‌ماه و نیم از آنها استفاده کردیم، درحالی‌که می‌خواستیم در نیم فصل اول از آنها بهره ببریم. حتی مشکل زمین تمرینی داشتیم و حداقل‌ها را می‌خواستیم، نه استادیومی مجهز. فقط می‌خواستیم کارمان راه بیفتد اما همین حداقل‌ها هم تأمین نشد. بعد از این اتفاقات ما را از آسیا حذف کردند. درحالی‌که قهرمان لیگ برتر شدیم و باید در سید اول لیگ قهرمانان قرار می‌گرفتیم اما حالا باید در خانه از تلویزیون لیگ قهرمانان را ببینیم.»

3 شرط مهم گل‌محمدی
گل‌محمدی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأکید کرد:« حدود یک‌ساعت با آقای درویش صحبت کردم و قبل از آن هم پیشکسوتان عزیزمان آقایان کلانی و پنجعلی زنگ زدند و به آنها توضیح دادم که حداقل‌ها را می‌خواهم و در خواسته‌هایم چیزی برای خودم نخواستم و مسائل شخصی نیست. مسئله اول رسیدن پرداختی‌ها به 50‌درصد و پاداش بازیکنان است، مسئله بعدی یک زمین تمرین بوده و مسئله دیگر هم اینکه شرایطی فراهم شود که در نیم فصل بازیکن بگیریم. آیا این مسائل انتظار زیادی است؟»

تکذیب پیشنهاد سپاهان
گل‌محمدی در بخش‌های دیگری از صحبت‌هایش پیشنهاد رسیده از سپاهان را هم تکذیب کرد و گفت:«کسی نمی‌گوید آقای مدیرعامل چه شد، می‌گویند آقای گل‌محمدی چرا اینطور نتیجه گرفتید. شاید با این کار من به برخی‌ها تلنگر بخورد و کاری کنند. نه اینکه 7‌درصد و 8‌درصد پرداخت کنند و دوباره 2‌ماه دیگر مشکلات را پیش‌رو داشته باشیم. مشکلات باید ریشه‌ای حل شود و من دیگر توان ندارم با این شرایط ادامه بدهم. از هیچ کجا هم پیشنهاد ندارم و حتی پروازی داشتم که می‌خواستم چند روز به سفر بروم اما آن را هم لغو کردم تا کنار خانواده باشم.»

اولتیماتوم به مدیران پرسپولیس
گل‌محمدی در مورد اینکه آیا همچنان به تصمیم خود برای جدایی از پرسپولیس اصرار دارد، تصریح کرد:«من 3‌خواسته داشته‌ام و گفته‌ام تا دوشنبه مشکلات را برطرف کنید و بعد با افتخار در خدمت تیم و باشگاه هستم. من استعفا دادم و از تمام حق و حقوقی که در آینده هست، گذشته‌ام. می‌توانستم بروم فسخ کنم و مثل مربیان قبلی تمام پول سال‌های بعد ‌را هم بگیرم اما استعفا دادم و تا جایی که کار کردم، پولم را بدهند و اگر هم ندادند، خداحافظ. اگر شرایط اولیه همکاری وجود داشته باشد، با افتخار این کار را انجام می‌دهم. تا دوشنبه صبر می‌کنم شاید خبرهای خوبی بشنوم.»
البته بعید است ظرف چند روز آینده، مدیران پرسپولیس تمامی خواسته‌های یحیی را عملی کنند ولی به هر حال موضع گل‌محمدی می‌تواند یک اهرم فشار باشد تا شاید مدیران باشگاه جدی‌تر از گذشته به فکر حل مشکلات باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید