• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 4 بهمن 1400
کد مطلب : 151734
+
-

بازارها/ افزایش 7درصدی قیمت موبایل

حبیب‌الله اسدی، عضو انجمن موبایل از افزایش 7درصدی نرخ ارز نیما و متناسب با آن قیمت انواع موبایل از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا در پایان سال احتمالاً تا پایان سال به 4 تا 5میلیون موبایل دیگر در کشور نیاز است.

قیمت گوشت 5هزار تومان کاهش یافت
علی‌اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت: با عرضه بیشتر گوشت در بازار، روند کاهش قیمت آغاز شده و روز گذشته قیمت هر کیلو گوشت 5هزار تومان پایین آمد. او قیمت هر کیلو گوشت شقه گوسفندی را برای مصرف‌کننده 154 تا 168هزار تومان اعلام کرد.

افزایش کشتار برای حفظ تعادل بازار گوشت
حسین دماوندی‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: برف و یخبندان به اختلال در رفت‌وآمد و در نهایت گرانی گوشت منجر شده است. با اقداماتی که وزارت جهادکشاورزی‌ انجام داده توانسته روزانه ۱۰۰۰راس دام سبک و ۲۰۰راس دام سنگین را کشتار و روانه بازار کند تا تعادل در عرضه و تقاضا حفظ شود.

تقاضای طلا در روز زن افزایش نیافت
نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلای تهران: برخلاف سال‌های گذشته، امسال تقاضای خاصی در بازار طلا به مناسبت روز زن نداشتیم که می‌تواند ناشی از شرایط اقتصادی جامعه باشد. هم‌اکنون قیمت‌ها در بازار طلا و جواهر و سکه به ثبات رسیده و احتمالا بین ۲ تا ۵درصد نوسان خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید