• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 4 بهمن 1400
کد مطلب : 151736
+
-

نظر/ کیوان مرادیان کوچکسرایی، نماینده مردم قائمشهر در مجلس

20هزار میلیارد تومان سرمایه بیت‌المال و مردم قائمشهر در خطر است و با کمال تأسف باید اعلام کنم که یک نیشکر هفت تپه یا هپکو اراک دیگر، این بار در مازندران و در نساجی قائمشهر در حال وقوع است.

روح‌الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس
 دولت فقط ۶درصد سهام در ایران خودرو دارد، اما هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت به شکل دولتی انتخاب می‌شوند. طبق قانون تجارت و براساس اصل۴۴ قانون اساسی، باید خودروسازی‌های داخلی به بخش خصوصی واگذار شوند و تنها از این طریق وضعیت کیفیت و قیمت اصلاح می‌شود.

یحیی آل‌اسحاق، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق
با این قیمت‌های بالا، کیفیت بسیار کم و بی‌کرامتی که باید در صف‌های بلندمدت ایستاد، باید یک برنامه و استراتژی جدیدی برای خودرو داشته باشیم؛ هیچ تردیدی وجود ندارد که به این ترتیب، در مورد خودرو، بازار عراق هم از دست می‌رود.

شاهین چراغی، عضو سابق شورای بورس
عبدالناصر همتی، رئیس‌کل سابق بانک مرکزی هیچ نوع تعاملی با بازار سرمایه نداشت و حتی مصوبات شورای بورس را در جهت حمایت از بازار سرمایه به چالش می‌کشید؛ در آن زمان دولت به ‌نظرات وی بیش از سایر افراد، توجه می‌کرد. اگرچه به‌عنوان یک معلم اقتصاد، برای آقای همتی احترام خاص و ویژه‌ای قائلم، اما بهتر است ‌شان و جایگاه رئیس‌کل بانک مرکزی را حفظ کرده و به‌عنوان نخستین مدیر کشور، از نتایج عملکرد خود از مردم و سهامداران بازار سرمایه عذرخواهی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید