• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 4 بهمن 1400
کد مطلب : 151674
+
-

بدعهدی بهروز افخمی

بدعهدی بهروز افخمی

چند روز پیش بهروز افخمی با سینما خداحافظی کرد و درباره سرنوشت «رعد و برق» ادعا کرد:«بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من، باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم.»  اخیرا این شبکه به حرف‌های افخمی واکنش نشان داد. در بیانیه‌ شبکه 5 می‌خوانیم:
زمانبندی اولیه و تعهد تیم سازنده برای پخش رعد و برق، رمضان ۱۳۹۹ بود اما ایشان با یک سال تأخیر اعلام کرد در‌ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ یعنی اواخر فروردین ماه، این مجموعه نمایشی را به آنتن می‌رساند. در‌ماه مبارک رمضان با وجود برنامه‌ریزی‌های متنوع و تبلیغ فراوان و اعلام قبلی به مخاطبان، شبکه 5 قسمت اول این سریال را روی آنتن برد اما پس از پخش آن، آقای افخمی نسبت به تحویل بقیه قسمت‌ها ابراز بی‌میلی کرد تا جایی که شبکه 5 سیما نیز با ابراز شرمندگی و عذرخواهی فراوان از مخاطبان فهیم، به ناچار سریال ایرانی «شکرانه» و سریال چینی «با هم» با موضوع کرونا را جایگزین «رعد و برق» کرد.
ایشان در ادامه، متعهد شد تا ابتدای دی‌ماه سال‌جاری کل قسمت‌ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد اما متأسفانه این عهد نیز نقض شد؛ چراکه در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!

این خبر را به اشتراک بگذارید