• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 2 بهمن 1400
کد مطلب : 151520
+
-

جمع‌آوری پلاک قرمزها از خلازیر و دره ‌فرحزاد


 جلسه ساماندهی معتادان متجاهر در رود دره فرحزاد و خلازیر در راستای برگزاری جلسات قرارگاه اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری با حضور حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق، مهدی صالحی، شهردار منطقه۲، احسان شریفی، شهردار منطقه۵ و مهدی هدایت، شهردار منطقه۱۹ شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش همشهری، حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق   با اشاره به اهداف تشکیل «قرارگاه اجتماعی» عنوان کرد: «مدیریت یکپارچه در زمینه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که در این دوره از مدیریت شهری محقق شده است، می‌تواند روند ساماندهی آسیب‌ها، جمع‌آوری پلاک‌قرمزها و... را تسهیل کند. مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به‌صورت مستمر انجام شود، چرا که اجرای اقدامات به‌صورت مقطعی نتیجه قابل‌قبولی به همراه ندارد.»
 شهردار منطقه۲ در ادامه این جلسه گفت: «به‌دنبال پیگیری‌های انجام‌شده، از پلیس قول گرفتیم تعدادی از معتادان متجاهر که در رود دره فرحزاد، گرمخانه‌های زنان و مردان دره فرحزاد و مرکز شلتر بهزیستی حضور دارند را جذب کند. با این اقدامات امیدواریم جمع‌آوری معتادان حاضر در دره فرحزاد به‌زودی به پایان برسد.» مهدی صالحی با اشاره به اینکه امنیت‌بخشی به رود دره فرحزاد در دستور کار بعدی قرار دارد، عنوان کرد: «پس از آزادسازی مسیر آب توسط سازمان آب، برج‌های نوری راه‌اندازی و به‌طور موقت یک جاده خاکی برای تردد ایجاد می‌شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید