• چهار شنبه 9 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 21 ذی القعده 1445
  • 2024 May 29
چهار شنبه 29 دی 1400
کد مطلب : 151205
+
-

سرآغاز

از امروز در 4صفحه فرهنگی رویدادهای مختلف فرهنگی را پوشش می‌دهیم. فرهنگ گستره وسیعی است که با زندگی عموم جامعه عجین است و پرداختن به وجوه مختلف آن حتی شاید در چندین و چند 4صفحه هم مقدور نباشد، اما قصد ما این است که در این 4صفحه به مهم‌ترین اتفاقات و رویدادهای فرهنگی بپردازیم. فرهنگ از سینما، تئاتر، تلویزیون، موسیقی، تجسمی، ادبیات گرفته تا تاریخ، اندیشه، فرهنگ مقاومت و پایداری را دربر می‌گیرد و این حوزه‌ها برای ما در اولویت قرار دارد. در این صفحات به‌دنبال آنیم که دریچه‌هایی تازه به روی جهان فرهنگی اطرافمان بگشاییم و این امکان را فراهم کنیم که مطالبی جذاب و در عین حال متناسب با نیاز روز جامعه تولید کنیم.
در مقطع کنونی که جامعه ایرانی دچار چالش‌های عدیده‌ای است و در عرصه‌های مختلف با بحران‌هایی مواجه است، طبیعی است که باید بیش از پیش با نگاهی جدی، حساس و دغدغه‌مند به فرهنگ نگاه کنیم و مسائل و اتفاقاتی را که در این حوزه رخ می‌دهد زیر ذره‌بین قرار دهیم. در این مسیر طبیعی است که باید روی خط خبر حرکت کنیم، اما خبر در جهانی که هر روز با تکنولوژی‌های پیچیده‌تری شگفت‌زده می‌شود، عمر درازی ندارد و به سرعت جاذبه و ارزش خود را از دست می‌دهد. بر همین اساس است که ما می‌خواهیم روی خط خبر اما با نگاه تحلیلی و روایتی گام برداریم. ما روایت‌ها و تحلیل‌هایی را در این 4صفحه برای شما مهیا می‌کنیم که نگاه شما را عمق می‌بخشد و قصد داریم اگر حتی موضوعی تکراری و مکرر باشد، با زاویه جدیدی آن را بپرورانیم و از افتادن به دامن روزمرگی حذر کنیم.
مسلما تعامل شما با ما می‌تواند در این مسیر ما را یاری دهد. آنچه را از چشم ما پنهان می‌ماند گوشزد کنید تا خطا نرویم و آنچه را می‌پسندید با ما در میان بگذارید تا از حمایت‌تان قوت قلب بگیریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید