• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 23 دی 1400
کد مطلب : 150778
+
-

روی خط خبر/ مطالبه رئیس‌جمهور از کارگزاران

رئیس‌جمهور در نشست دیروز هیأت دولت از اعضا و کارگزاران دولت خواست با نخبگان و صاحب‌نظران مرتبط با حوزه کاری خود، حتی افرادی که با سلیقه دولت مخالفت دارند، در ارتباط مستمر باشند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی با اشاره به تحسین اخیر رهبرمعظم انقلاب از خصیصه و شعار مردمی بودن دولت سیزدهم افزود: همه کارگزاران دولت باید سعی کنند این خصیصه را ادامه دهند و به نحو احسن تکمیل کرده و تعالی بخشند. وی از همه کارگزاران دولت خواست مردم را به‌عنوان ناظرانی امین بشناسند و اگر گزارشی ازسوی مردم رسید، حتما به‌طور دقیق مورد بررسی قرار داده و اگر صحیح بود به آن ترتیب اثر دهند.

   ناگفته‌هایی از هشدار حاج‌قاسم به روحانی
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مصاحبه‌ با روزنامه کیهان، با اشاره به جزئیاتی از دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با حسن روحانی، رئیس‌جمهور وقت، گفت: در دولت دوم آقای روحانی جلسه‌ای با او گذاشتیم که حاج‌قاسم خیلی صریح حرف زد. اگر یادتان باشد هروقت رهبری صحبتی می‌کردند هفته بعد آقای روحانی موضع می‌گرفت، سپاه را تخریب می‌کرد و هر روز به‌خودی‌ها حمله می‌کرد. سردار امیرعلی حاجی‌زاده افزود: در آن جلسه گفتیم که آقای روحانی، ما کمک شما هستیم. آدم نباید خودزنی کند. ما توان و امکانی داریم و می‌خواهیم به دولت شما کمک کنیم. این چه حرفی است که شما می‌زنید! بعد هم گفتیم اگر این حرف‌ها را بزنید، برای ما قابل تحمل نیست. شما هر روز مخالفتی می‌کنید. دفاع از انقلاب و ملت و نظام و رهبری خط قرمز ماست؛ فکر نکن همیشه می‌توانی این حرف را بزنی ما هم سکوت کنیم. وی ادامه داد: جمله حاج‌قاسم این بود که «آقای روحانی! می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد را بروی؟ تو هم می‌خواهی مثل او بشوی؟ مردم به تو رأی داده‌اند و رئیس‌جمهور شدی، بیا دست به‌دست هم دهیم و کمک کنیم کشور را درست کنیم».

   استقبال صهیونیست‌ها از سخنان فائزه هاشمی
سخنان فائزه هاشمی در گفت‌وگو با سایت ایرانی «دیده‌بان» علیه سیاست‌های خارجی و منافع ملی ایران، بیش‌از پیش مورد توجه رسانه‌های اسرائیلی قرار گرفته ‌است. یک رسانه عبری‌زبان در این باره نوشت: «روز دوشنبه فائزه هاشمی‌رفسنجانی، سیاستمدار اصلاح‌طلب و دختر اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس‌جمهور فقید ایران، به نظام سیاسی ایران حمله و خاطرنشان کرد دولت ایران در مداخله خود در یمن «نسل‌کشی مسلمانان» را مرتکب شده‌ است.»

   بزرگ‌ترین خیانت به نظام
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در دومین روز همایش سراسری مدیران این بنیاد گفت: ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگ‌ترین خیانت به نظام است و ما باید توفیقات کسب شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.به‌گزارش ایرنا، سردار بهمن کارگر با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است، افزود: جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، یک جنگ بین‌المللی بود، خود آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که در این جنگ، ۳۶ کشور رژیم بعثی عراق را پشتیبانی می‌کردند، اما با وجود این، دشمن نتوانست انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید