• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 دی 1400
کد مطلب : 150438
+
-

نکته بازی/ خودت نگاه می‌کنی؟


توقف دور از انتظار پرسپولیس برابر پدیده، فقط اظهارات عجیب یحیی گل‌محمدی را کم داشت؛ سرمربی سرخپوشان کوشید که از کف رفتن این 2امتیاز را به اشتباه داور در اعلام یک خطا در اطراف محوطه جریمه نسبت بدهد. یحیی این گل را هدیه زاهدی‌فرد به پدیده نامید و گفت:«می‌توانستیم با چند گل تیم حریف را شکست بدهیم.» طبیعتا پرسپولیس برابر تیم نگون‌بخت پدیده دست بالا را در اختیار داشت، اما فراموش نکنیم این تیم در مشهد تنها 2 ضربه داخل چارچوب زد و حتی گل شاگردان یحیی را هم مدافع حریف درون دروازه خودشان جا داد. غیراز 20دقیقه اول که بازی هنوز شکل نگرفته بود، پرسپولیس در طول دیدار چه حرفی برای گفتن داشت؟ آیا خود یحیی حاضر است نیم ساعت آخر این مسابقه را دوباره نگاه کند؟

بمب نقل‌وانتقالات ترکید!

پیروزی استقلال برابر مس رفسنجان خوبی‌های زیادی داشت که از آن جمله می‌توان به گل زدن امین قاسمی‌‌نژاد اشاره کرد. بازیکنی که به‌عنوان بمب نقل‌وانتقالات آبی‌پوش شد، یکی از بدترین نفرات نیم‌فصل اول لقب گرفت. او در خیلی از مسابقات استقلال فرصت کمی برای بازی پیدا کرد. زمانی هم که امین در میدان بود، کار خاصی از پیش نمی‌برد. با این حال او گل سوم و تضمین‌کننده پیروزی استقلال برابر مس رفسنجان را به ثمر رساند تا بالاخره مختصر صدایی از این بمب شنیده باشیم! البته این گل بیشتر از آنکه مدیون مهارت امین باشد، محصول شاهکار مشترک مدافع و دروازه‌بان مس رفسنجان بود. عقیل کعبی و نوشی صوفیانی لقمه را جویدند و توی دهان بمب نقل‌وانتقالات گذاشتند. حالا ببینیم قاسمی‌نژاد به همان بازیکن پارسال تبدیل می‌شود یا نه؟

بگذار تو را اینطوری بشناسیم

ستاره بزرگ هفته چهاردهم لیگ، بدون تردید امید نورافکن بود؛ مدافع چپ سپاهان که در بازی تعیین‌کننده برابر فولاد یک پاس گل داد و یک گل زد. در حقیقت پیروزی 2بر یک سپاهان مدیون درخشش نورافکن است. گل فوق‌العاده زیبایی هم که امید در این بازی بعد از چند دریبل و یک شوت محکم زیر طاق دروازه زد، می‌تواند نامزد کسب عنوان بهترین گل فصل باشد. همه اینها یعنی نورافکن توانایی‌های زیادی دارد و بهتر است ما همیشه او را با همین ویژگی به یاد بیاوریم. حیف چنین بازیکنی است که با حواشی و بعضا اظهارنظرهای سطح پایین و جنجال‌برانگیز شناخته شود. فوتبالیست باید حقانیتش را در زمین ثابت کند؛ شبیه کاری که نورافکن در این یکی، دو فصل کرده و به لطف آن به تیم ملی هم رسیده است.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید