• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 18 دی 1400
کد مطلب : 150213
+
-

عدد خبر/ ۲۰ طرح

عملیات اجرایی ۲۰ طرح برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۱۰میلیارد ریال در شهرستان باشت و با حضور مسئولان شهرستانی و استانی آغاز شد. به گزارش ایرنا، جمال معتمدزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد، ۱۷ طرح در ۱۰ نقطه شهری و ۱۹پروژه در مناطق روستای باشت پیش‌بینی شده است. در این طرح‌ها بیش از ۱۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، بیش از ۲۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۶ دستگاه ترانسفورماتور‌ها اجرا می‌شود.

۴۱۱ میلیارد ریال
برای حمایت از کسب‌وکارهای فناورانه کردستان اختصاص یافت. به گزارش ایرنا ابراهیم ادریسی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: این تسهیلات در قالب 7طرح حمایتی و برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه فاوا در استان پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه فرصت پرداخت این تسهیلات تا پایان خرداد سال آینده است، افزود: به شرکت‌های فناور نوپا که کمتر از 3سال فعالیت دارند، درصورت داشتن طرح تا سقف 3میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.‌‌

۱۶‌هزار و ۳۰۰ راس دام
دولت ۱۶ هزار و ۳۰۰ راس دام سبک و سنگین عشایر و دامداران روستایی خراسان شمالی را خرید. به گزارش ایرنا، علیرضا توسلی‌نیا، مدیرکل پشتیبانی اموردام خراسان شمالی گفت: خرید دام از پرواربندان بره و گوساله در قالب طرح خرید دام روستایی و عشایری در حال اجراست که در آن دولت برای حمایت از دامداران، بره و گوساله نر را با قیمت مصوب خریداری و کشتار می‌کند.
در این طرح به ازای هر کیلوگرم وزن دام سبک زنده (صرفا بره نر) ۵۳۰ هزار ریال و به ازای هر کیلوگرم وزن دام زنده (صرفا گوساله نر) ۵۰۰‌هزار ریال به‌صورت نقد پرداخت می‌شود و 2800گرم کنسانتره و یا 1700گرم جو نیز برای دام سبک در اختیار قرار می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید