• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 15 دی 1400
کد مطلب : 150125
+
-

رالف خرابکار!

اوضاع منچستر بدتر از آن است که سرمربی جدید و رونالدو بتوانند آن را درست کنند

رالف خرابکار!

به‌نظر می‌رسد برکناری سولسشائر هم درمان درد منچستریونایتد نبود. رالف رانگنیک هنوز نتوانسته اثری از خودش روی تیم نامتوازن منچستر بگذارد. با رالف از گل‌های زیاد خبری نیست؛ 7‌گل در 6‌مسابقه، تنها یک‌مسابقه با بیش از یک‌گل زده، یک‌برد در 3‌مسابقه اخیر، ثبت تنها 2‌شوت در چارچوب در شکست یک بر صفر مقابل وولورهمپتون. تیم میهمان در این برد یک بر صفر 19شوت به سمت دروازه دخه‌آ زد. منچستر هم‌اکنون پس از 19‌بازی 9‌امتیاز کمتر از فصل گذشته دارد.

 ولورهمپتون در نیمه اول 15‌شوت به سمت دروازه منچستریونایتد زد که بیشترین تعداد شوت از فصل 04-2003 برای یک‌میهمان در اولدترافورد در 45‌دقیقه اول لیگ برتر است.
  کریستیانو رونالدو پس از 14‌سال کاپیتان منچستریونایتد شد. آخرین باری که او بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود بسته بود مارس۲۰۰۸ و در جریان برد 2 بر صفر مقابل بولتون بود؛ در روز نیمکت‌نشینی رایان گیگز. سال2003 رونالدو اولین‌بار در ترکیب ثابت من‌یونایتد قرار گرفت که حریف این تیم همین ولوز بود.  اسکات مک تامینی و لوک شو به‌دلیل 5‌کارته شدن در بازی بعدی تیم در لیگ مقابل استون‌ویلا محروم خواهند بود.
  از آخرین روزی که فیل جونز در ترکیب ثابت من‌یونایتد بازی کرده بود 707‌روز می‌گذرد. او آخرین بار در روز ۲۶ژانویه۲۰۲۰ و در پیروزی مقابل ترنمیر (جام حذفی) در ترکیب یونایتد قرار گرفته بود. در لیگ برتر 712روز از آخرین حضورش در ترکیب می‌گذرد (مقابل برنلی). این طولانی‌ترین فاصله میان 2‌بازی متوالی یک بازیکن برای منچستریونایتد، بدون ترک باشگاه محسوب می‌شود.  ولوز پس از 41‌سال، یعنی از سال1980، موفق به شکست منچستر‌یونایتد در اولدترافورد شد.
منچستریونایتد در 4‌بازی خانگی این فصل موفق به گلزنی نشده است. آنها در سال پیش تنها در 3‌بازی موفق به گلزنی نشده بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :