• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 15 دی 1400
کد مطلب : 150118
+
-

نکته بازی/ دمت گرم که کارت نمی‌گیری!


بعد از بازی پرسپولیس و هوادار، زمانی که ویدئوی مربوط به گل دوم حریف منتشر شد و همه فهمیدند بازیکن هوادار توپ را با دست زده، حامد لک تریپ برداشت که «من صحنه هند را دیدم، اما اعتراض نکردم که اخطار نگیرم.» یک طوری که انگار او تا به حال کارت زرد را از نزدیک ندیده است! لک در حالی این حرف را می‌زد که عالم و آدم می‌دانند او تا به حال در تیم‌های مختلف کلی کارت زرد به‌خاطر اتلاف وقت، اعتراض به داوری و... گرفته است. الان هم خواستیم یادآوری کنیم استاد بعد از آن مصاحبه حماسی، 2کارت زرد مفت دیگر هم گرفته که او را در آستانه محرومیت قرار داده است. محرومیت لک در روزهایی که بوژیدار رادوشوویچ قهر کرده، می‌تواند برای پرسپولیس گران تمام شود.

از هیچ‌کس تعریف نکن

در جریان بازی پرسپولیس و تراکتور، پیمان یوسفی یک روز شگفت‌انگیز را تجربه کرد. آقای گزارشگر ابتدا از رسیدن محمدرضا اخباری به بازی به‌عنوان بهترین خبر برای تراکتوری‌ها یاد کرد، اما هنوز کلامش منعقد نشده بود که آل‌کثیر دروازه اخباری را باز کرد. بعد نوبت به ستایش‌های یوسفی از جلال حسینی رسید. پیمان کلی از کاپیتان پرسپولیس تعریف کرد و خودش هم با توجه به سوابقش گفت: «از شوری چشم خودم می‌ترسم.» دقایقی بعد معلوم شد هراس آقای گزارشگر بی‌دلیل نبوده، چرا که پیمان بابایی روی پای جلال گل مساوی را زد. بین دو نیمه هم حسینی تعویض شد تا قدرت تخریب چشم یوسفی مشخص شود. خب برادر عزیز؛ شما کلا از کسی تعریف نکن تا مشکلی به‌وجود نیاید! نیازی به توضیح نیست که داریم با پیمان شوخی می‌کنیم.

اگر نبریم، همه‌‌چیز بد بوده

گویا فرهاد مجیدی اصلی در مربیگری دارد که براساس آن زمانی که تیمش در یک مسابقه به پیروزی نمی‌رسد، باید از زمین و زمان ایراد بگیرد. در هفته‌هایی که استقلال پشت سر هم می‌برد، محال بود شما بتوانی یک جمله حرف اعتراضی از بین سخنان مجیدی بیرون بکشی، اما بعد از توقف برابر آلومینیوم اراک او دوباره به همه‌‌چیز گیر داد؛ از کیفیت زمین مسابقه و حضور تماشاگران اضافی در ورزشگاه تا بددهانی بوقچی‌ها و... عین همین شرایط در بازی با فجرسپاسی هم وجود داشت و آنجا هم مجیدی بعد از دریافت گل مساوی در دقایق آخر به همه‌‌چیز گیر داد. باور کنید خیلی از این کاستی‌ها در زمان برد استقلال هم وجود دارد، اما شما آنقدر خوشحالید که آنها را نمی‌بینید. کمی خویشتن‌دار باشید جناب مجیدی!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید