• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 14 دی 1400
کد مطلب : 150074
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/W6DX4
+
-

خبر/ زاکانی: درخواست کمک مردم مناطق محروم را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

خبر/ زاکانی: درخواست کمک مردم مناطق محروم را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به باران سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛ شهرداری تهران به درخواست کمک و همکاری از طرف مناطق محروم پاسخ می‌دهد.
به‌گزارش همشهری، علیرضا زاکانی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «با توجه به وقوع باران سیل‌آسا در ‫سیستان و بلوچستان‬، تعدادی از آتش‌نشانان متخصص و بخشی از تجهیزات فنی شهرداری تهران، جهت امدادرسانی به مردم ‫کنارک‬ اعزام شدند و در حد توانمان، درخواست کمک و همکاری به‌خصوص از طرف مناطق محروم را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت. تهران‬، شهری است برای همه مردم ایران» در سال‌های گذشته، شهرداری تهران با اعزام نیرو‌های خود به نقاط مختلف کشور به امدادرسانی در هنگام وقوع حوادث طبیعی پرداخته بود. ارسال کمک و تجهیزات مقابله با سیل و آبگرفتگی به استان‌های گلستان و خوزستان در هنگام بارندگی و سیل‌ سال98 و استان لرستان در سیل سال97 در همین چارچوب انجام شد.

ارسال تجهیزات به کرمان  برای برگزاری مراسم سردار دل‌ها
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارسال تجهیزات لازم به کرمان برای برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی خبر داد. محمدمهدی عزیزی با اعلام این خبر به شهر گفت: «در تاریخ ۱۱دی‌ماه، ۹دستگاه ماشین برقی برای جا به جایی شرکت‌کنندگان در مراسم،۵۰عدد مخزن فلزی پسماند و تعدادی چادر به مقصد شهر کرمان بارگیری و صبح دیروز (13دی ‌ماه) درگلزار شهدای این شهر تحویل نیروهای شهرداری کرمان شد.» او با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر کمک به مناطق سیل زده کنارک نیز عنوان کرد: «سازمان مدیریت پسماند به‌منظور یاری رسانی به هموطنان عزیزمان، نسبت به اعزام 2 دستگاه کمرشکن ۴محور، 2دستگاه جنتکس لجن‌کش به ظرفیت ۱۲ تا ۱۵هزار لیتر و ۸نفر از نیروهای متخصص سازمان به این منطقه اقدام کرده است.» این تجهیزات و افراد به دستور شهردار پایتخت راهی مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید