• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 14 دی 1400
کد مطلب : 150047
+
-

توییتر حساب کاربری نماینده طرفدار ترامپ را بست


توییتر، حساب کاربری مارجوری تیلور گرین، نماینده جنجالی جمهوریخواه ایالت جورجیای آمریکا را به‌خاطر انتشار اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا مسدود کرد.
توییتر اعلام کرده که حساب کاربری خانم گرین، پس از 5بار اخطار مسدود شده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، مسئولان این شبکه اجتماعی گفته‌اند که به مارجوری تیلور گرین در مورد توقف انتشار اطلاعات گمراه‌کننده هشدار داده بودند. او جزو طرفداران سرسخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکاست و بارها ایمنی واکسن‌های کرونا، ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک‌ها را زیر سؤال برده بود. او در آخرین مورد، طی روز یکشنبه هفته جاری دلیل مرگ‌و‌میر بالای بیماران کرونایی در آمریکا را تزریق واکسن دانسته بود؛ موضوعی که باعث شد صبر توییتر هم لبریز شده و صفحه شخصی او را مسدود کند.
توییتر البته پیش از این، حساب کاربری مارجوری تیلور گرین را به‌طور موقت طی بازه‌های زمانی 12ساعت و یک‌هفته معلق کرده بود. حساب کاربری رسمی او به‌عنوان نماینده کنگره در توییتر همچنان باز است اما خانم گرین اعلام کرده که بعد از این قصد دارد به جای توییتر، از تلگرام استفاده کند. او در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک نوشت: « مافیای سیلیکون ولی درنهایت کار خودش را کرد. توییتر به‌طور دائم حساب کاربری من را مسدود کرد. شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، دشمن آزادی بیان هستند. ما این اتفاقات را فراموش نمی‌کنیم. من را در تلگرام دنبال کنید تا حرف‌هایم را بدون واسطه بشنوید.» او سپس در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «توییتر دشمن آمریکاست و نمی‌تواند حقیقت را کنترل کند. اشکالی ندارد، من به آمریکا نشان خواهم داد که ما به آنها نیاز نداریم و زمان شکست‌دادن دشمنان‌مان فرارسیده است.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید