• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 14 دی 1400
کد مطلب : 149995
+
-

هماهنگی با قطر در جذب گردشگران جام جهانی

افشار فتح‌اللهی به‌عنوان مدیرعامل منطقه آزاد قشم از برنامه‌ریزی برای جذب گردشگران جام جهانی به قشم خبر داد و گفت: چند سال است می‌دانیم جام جهانی قطر چه زمان برگزار می‌شود و باید به سمت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، اقامتی و حمل‌ونقل می‌رفتیم. اما این اتفاق نیفتاد و در فرصت کوتاهی که وجود دارد امکان ایجاد چنین فضاهایی نیز وجود ندارد.
مدیرعامل منطقه آزاد قشم به ایسنا گفت: هم‌اکنون فقط می‌توان بر بخش اقامتی جام جهانی قطر در ایران تمرکز کرد و می‌توان میزبان تماشاگران جام جهانی قطر بود. چون قطر کشور گرانی است و ایران می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های موجود در جزایر کیش و قشم بخشی از این تماشاگران را به سمت خود جذب کند.
وی افزود: مذاکراتی با وزارت میراث‌فرهنگی و فدراسیون فوتبال صورت گرفت و تفاهمنامه‌هایی منعقد شد تا حضور تماشاگران جام جهانی قطر در ایران و قشم و کیش اتفاق بیفتد که هر اندازه بتوان جذب بیشتر انجام داد، نتایج بهتری نیز دارد.
به‌گفته فتح‌اللهی، قرار است برخی شرکت‌ها قراردادهایی درخصوص جذب گردشگران جام جهانی به ایران و قشم و کیش منعقد کنند که هماهنگی آن با قطر است و طی آن شرایط و تعداد ورود تماشاگران به ایران و اینکه از چه کشوری باشند مشخص خواهد شد. البته هنوز گزارش دقیقی از آن ارائه‌نشده‌است.

این خبر را به اشتراک بگذارید