• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 13 دی 1400
کد مطلب : 149948
+
-

عدد خبر/ ‌1220

معاون امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: 1220کیلوگرم زعفران از ۲۸۰هکتار زمین زراعی زیرکشت این محصول در استان همدان برداشت شد. به گزارش ایرنا، رحیم بیات افزود: ۲۸۰هکتار از اراضی زراعی استان همدان امسال به کشت زعفران اختصاص داده شده که ۲۴۴هکتار از این سطح بارور شده است.

85درصد
مدیر حفظ نباتات جهادکشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۵درصد از محصولات کشاورزی ایران به اوراسیا از طریق مرز آستارا انجام می‌شود، گفت: کنترل‌ها در مرز دقیق است. به گزارش مهر، محمدابراهیم محمدی اظهار کرد: عمده محصولاتی که از کشور روسیه وارد ایران می‌شود معمولا چوب و غلات است.

3هزار
مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: برای ۳هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در ۹ماه امسال اشتغال پایدار ایجاد شده است. به گزارش فارس، حسین دشتی اظهار کرد: این مددجویان در سال‌جاری پس از شرکت در دوره‌های آموزشی و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، شغل مورد نظر خود را ایجاد کرده‌اند.

 19200  میلیارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: ۱۹هزار و ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۶۵۰واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان از ابتدای امسال پرداخت شده است. به گزارش ایرنا، علی تشنه‌دل افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی سهم صنعت، ۱۶۵واحد و سهم کشاورزی ۴۸۵واحد بود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید