• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
شنبه 11 دی 1400
کد مطلب : 149694
+
-

عدد خبر/ 60هزار تن

مدیرکل دامپزشکی گلستان گفت: این اداره کل از ابتدای امسال، برای ۵۹ هزار و ۸۰۵ تن محصولات دامی از طریق سامانه قرنطینه دامپزشکی، مجوز بهداشتی ارسال به استان‌های کشور را صادر کرد. به گزارش ایرنا، غلامرضا محرابی افزود: محموله‌های صادراتی استان شامل میگو، لبنیات، پودر گوشت‌، تخم مرغ خوراکی، پای و پنجه مرغ، آلایش مرغ، خوراک و مکمل آبزیان و خوراک دام است.

40کانتینر
معاون امور گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: روزانه بین ۲۷ تا ۴۰ کانتینر ۲۰ تنی کیوی از گیلان به روسیه و اوراسیا صادر می‌شود. به گزارش ایسنا، علی موسوی از افزایش 10درصدی تولید کیوی در گیلان خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۲۰هزار تن کیوی برداشت شود.

6 روز
مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌شرقی اعلام کرد؛ هوای تبریز روز گذشته،(جمعه) برای گروه‌های حساس ناسالم بود. به‌ گزارش ایرنا، هوای تبریز از روز یکشنبه، 5دی از وضعیت سالم خارج شده و جمعه، ششمین روز متوالی آلودگی هوای این شهر بود.

8طرح
مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از تصویب 8طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، احمد حمزه‌زاده اظهار کرد: از میان 8طرح مصوب در این جلسه 3مورد به ساخت هتل، 3طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی و 2طرح نیز به مجتمع گردشگری اختصاص‌ یافته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید