• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 4 دی 1400
کد مطلب : 149073
+
-

آماربازی/01

آماربازی/01

نفت مسجدسلیمان برای نخستین‌بار در این فصل توانست در یک بازی بیش از یک گل بزند و جالب اینکه این کار را در همان نیمه اول بازی‌اش انجام داد. تیم فراز کمالوند دیروز در حالی نیمه اول بازی با فجرسپاسی را با 2گل به پایان برد که در بازی‌های قبلی‌ حتی در طول 90دقیقه هم نتوانسته بود 2گل به حریفانش بزند. نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته دهم فقط 3گل زده داشت که در 3بازی مختلف به ثمر رسیده و حاصل این 3بازی یک برد، یک مساوی و یک باخت بود. بعد از این تیم، حالا پدیده مشهد تنها تیمی است که نتوانسته در هیچ مسابقه‌ای بیش از یک گل بزند. پدیده فقط در 2 بازی گل زده که هر دو بازی را هم 2بریک باخته است.

 04
بازی استقلال مقابل پدیده، چهارمین کلین‌شیت متوالی تیم فرهاد را در لیگ بیست‌ویکم رقم زد. استقلال در شروع لیگ 3کلین‌شیت متوالی داشت و در بازی چهارم هم تا آستانه کلین‌شیت رفت اما در آخرین لحظات بازی مقابل فجرسپاسی تسلیم شد و نخستین گل فصلش را خورد. بعد از 2 کلین‌شیت دیگر، آبی‌ها دومین گل فصل‌شان را از نفت آبادان خوردند و بعد از آن باز هم دروازه این تیم تا امروز بسته مانده است. آبی‌ها دیروز تبدیل به سومین تیم این فصل (بعد از فولاد و آلومینیوم) شدند که توانسته به 4کلین‌شیت متوالی برسد. اگر آنها در بازی بعدی مقابل فولاد هم گل نخورند، می‌توانند نخستین تیمی باشند که به 5کلین‌شیت متوالی می‌رسد.

05
باخت دیروز پدیده، چهارمین باخت متوالی این تیم بود. هیچ تیم دیگری جز پدیده در این فصل به 4باخت متوالی نرسیده اما این بیشترین تعداد شکست‌های متوالی در طول این فصل نیست. پدیده قبلا از هفته دوم تا ششم در 5بازی متوالی شکست خورده بود و حالا در آستانه رسیدن به رکورد قبلی خودش قرار گرفته است. درحالی‌که پدیده برای این رکورد منفی با خودش رقابت می‌کند، دیگر تیم‌ها هرگز بیش از 3باخت متوالی را تجربه نکرده‌اند. نفت آبادان، هوادار و نفت مسجدسلیمان 3تیمی هستند که در این فصل 3بازی متوالی را باخته‌اند. نفت آبادان و هوادار در 3هفته اول و نفت مسجدسلیمان از هفته پنجم تا هفتم.

این خبر را به اشتراک بگذارید