• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 4 دی 1400
کد مطلب : 149056
+
-

نقل قول/جانلوییجی بوفون

نقل قول/جانلوییجی بوفون

جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یووه در تازه‌ترین صحبت‌هایش به حضور رونالدو در این تیم اشاره داشته و گفته است:‌ «در نخستین سال حضور کریستیانو رونالدو، یوونتوس شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را داشت. در آن سال من بازیکن پاری‌سن ژرمن بودم بنابراین به‌طور دقیق نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد. وقتی برگشتم 2‌سال با رونالدو کار کردم و ارتباط خوبی داشتیم اما به‌نظرم در حضور او، یوونتوس DNA تیم بودن را از دست داد. سال2017 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم چون تیمی پرتجربه بودیم اما از آن مهم‌تر، واقعا یک‌تیم و گروه متحد داشتیم؛ این ویژگی را با رونالدو از دست دادیم.»

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن‌مونیخ در واکنش به جذب هالند گفته است: «روبرت لواندوفسکی را داریم که می‌تواند تا چند سال دیگر فصلی 30 یا 40گل بزند». 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به گرفتن بازوبند از اوبامیانگ و کنار گذاشته شدن او از تیم این‌چنین واکنش نشان داده: «من قدرتم را با بی‌رحمی یا دیکتاتور بودن اثبات نمی‌کنم. فقط یک خواسته دارم؛ احترام و تعهد. در این سطح از فوتبال اگر اینها را نبینم، وسایلم را جمع می‌کنم و به جایی دیگر می‌روم چون کمترین چیزی است که می‌توانم بخواهم. این انتظار را از هر کس که برای باشگاه کار می‌کند دارم. اول از همه از خودم انتظار دارم و روزی که چنین چیزی را نداشته باشم، از باشگاه می‌روم و کاری دیگر انجام خواهم داد. به همین سادگی.»

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر هنوز با قرعه لیورپول در لیگ قهرمانان کنار نیامده است. او در تازه‌ترین اظهارنظر در این خصوص گفته است: «می‌دانیم چه چیزی انتظارمان را می‌کشد. لیورپول در صدر لیست باشگاه‌هایی بود که امیدوار بودم در قرعه‌کشی مقابلشان قرار نگیریم. می‌خواهیم تا زمان مسابقه‌مان مقابل آنها در بهترین شرایط باشیم اما فعلا چندین هفته بسیار فشرده در ماه‌های ژانویه و فوریه را مقابل خود داریم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید