• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 4 دی 1400
کد مطلب : 149016
+
-

عدد خبر/ ‌170میلیارد تومان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران با اشاره به رشد ۹۲درصدی مشمولان گفت: امسال ۱۷۰میلیارد تومان مستمری به بیمه‌شدگان این صندوق در استان پرداخت شد. به گزارش مهر، محمد ابراهیمی افزود: در سال۹۸ در استان بیش از ۱۵۰میلیارد تومان مستمری به مشمولان پرداخت شد و این رقم در سال گذشته به ۲۲۳میلیارد تومان رسید.

۳۰۰میلیون دلار
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بندر چابهار گفت: طی 2سال آینده پروژه ریل‌گذاری تا زاهدان و سپس به «میلک» انجام و با توجه به حمایت وزیر راه، ۳۰۰میلیون دلار اعتبار هندی‌ها برای کار توسعه ریلی جذب خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، علی اکبر صفایی اظهار کرد: حضور هندی‌ها در پشتیبانی از بندر و رایزنی با کشورهای همسایه و CIS به رونق چابهار کمک کند.

3/7درصد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان با اشاره به پیش‌بینی رشد اقتصادی ۸درصدی در کشور گفت: برای سال آینده رشد 7.3درصدی برای استان پیش‌بینی شده است. به‌گزارش تسنیم، قدرت‌الله عابدی اظهار کرد: بانک‌ها هم در تحقق این رشد سهم و نقش قابل‌توجهی دارند و باید شرایط خود را منطبق با رشد 7.3درصدی در استان کنند.

۳۵درصد
مدیرعامل آب منطقه‌ای ایلام گفت: به‌دلیل کاهش بارندگی حجم آب سدهای ایلام ۳۵درصد کاهش یافته است. به گزارش مهر، علی پوراحمد اظهار کرد: آب ذخیره شده پشت سدهای چهارگانه این استان نسبت به سال قبل ۳۵درصد کاهش یافته است. به‌گفته وی، حجم کنونی آب ذخیره پشت سد ایلام 34.5، سد دویرج دهلران ۱۲۲ و سد کنگیر ایوان 9.08میلیون مترمکعب است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید