• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 2 دی 1400
کد مطلب : 148956
+
-

با مردم/ به تاکسی‌ها کارت طلایی 5ستاره بدهند

مسئولان بهتر می‌دانند که هزینه نگهداری تاکسی بسیار سنگین است و برای تعمیرات آن که اجتناب‌ناپذیر است رانندگان باید مبالغ هنگفتی را هزینه کنند لذا از مسئولان تقاضا داریم حداقل برای تاکسی‌های جدیدی که واگذار می‌شود تسهیلاتی درنظر بگیرند ازجمله اینکه مدت گارانتی خودرو یا کیلومتر آن‌را با هماهنگی شرکت سازنده افزایش دهند چون تازه پس از اتمام گارانتی عیوب آن بیشتر نشان داده می‌شود و دیگر اینکه شرکت سازنده برای تمام خودروها به غیر از خودروی کار که همان تاکسی باشد کارت طلایی 5ستاره اختصاص می‌دهد. از سازمان تاکسیرانی درخواست می‌شود با رایزنی با ایران‌خودرو جهت تخصیص کارت طلایی 5ستاره و با تسهیلات اقساطی قدم بردارد تا کمک شایانی به رانندگان تاکسی شود.
محمدحسین عسگری از تهران

  ناامنی نگران‌کننده در خیابان بهاء در رضی‌آباد شهریار
خیابان بهاء در رضی‌آباد به‌دلیل وجود فقط چند کارخانه، جای تاریک و پرتی است و به‌خصوص در مجاورت باغچه احسان زمینی است که سارقان با استفاده از آن بارها اقدام به سرقت سیم تلفن و کابل‌های برق کرده‌اند. این فضا آنقدر برای دزدان امن است که دربهای آهنی بزرگ که درآوردن آنها بسیار وقت‌گیر است از جا درآورده و با خود برده‌اند! در همین خیابان چند مورد زورگیری اتفاق افتاده و بعضا سارقان مسافران را به آنجا کشانده و مورد ‌زورگیری قرار داده‌اند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
منصوری از رضی‌آباد شهریار

  همه افزایش‌ها به جز حقوق نجومی است
درحالی‌که قیمت انواع کالاهای اساسی بیش از صد‌درصد در برخی موارد افزایش یافته است تنها چیزی که افزایش قابل‌توجهی ندارد حقوق‌هاست. افزایش 10درصدی حقوق در سال آینده چه دردی از جامعه بحران‌زده دوا می‌کند. لطفا به داد مردم برسید و شعار ندهید.
کی‌خواه از شیراز

  طرح زوج و فرد مجددا اجرایی شود
از مسئولان شهری تهران خواهشمندیم طرح زوج و فرد سابق را با همان رویه سفت و سخت سابق که قبلاً در سطح شهر تهران انجام می‌شد و نقش به‌سزایی در کنترل و کاهش آلودگی هوای شهر داشت مجدداً اجرایی کنند. از زمانی که طرح کنترل آلودگی هوا به‌صورت کنونی در سطح شهر تهران اجرا می‌شود نه‌تنها از آلودگی هوا کاسته نشده بلکه باعث کنترل نسبی آلودگی و ترافیک نیز نشده و هر روز وضع بدتر می‌شود. شهر بدون آدم‌ها معنا ندارد و آدم‌ها بدون اکسی‍ژن زندگی ندارند. بگذاریم شهر زنده بماند.
مینایی از تهران

 گرمخانه‌ها فرصتی طلایی برای درمان معتادان متجاهر هستند
جمع‌آوری معتادان متجاهر و بی‌خانمان‌ها و دادن سرپناه آرامبخش در این ایام سرد بسیار عالی است و می‌توان از آن به‌عنوان فرصتی طلایی برای درمان معتادان استفاده کرد. کافی است همراه حمایت‌های همه‌جانبه دیگر تا دوران اصلاح و استقلال برای بازگشت سالم این افراد به جامعه برنامه‌ریزی شود تا هر سال این دور باطل تکرار نشود یا حداقل از تکرار کاسته شود.
عابسی از کرج

  دستفروش‌های میدان «هفت‌تیر» آسایش عابرین را سلب کرده‌اند
قابل د‌رک است که بسیاری از مغازه‌دارها به‌علت شیوع کرونا و گرانی اجاره‌بهای مغازه، به دستفروشی روی آورده‌اند اما بساط کردن این گروه در پیاده‌روهای «هفت‌تیر» به‌شدت موجب هرج‌ومرج و شلوغی شد‌ه است و گاهی اوقات عابران مجبورند از خیابان برای تردد استفاده کنند. ‌از شهرداری تقاضا داریم برای این افراد فکری بکنند. 
فریدی از تهران

  مسئولان به فکر احیای فضاهای سبز باشند
وقت آن نشده مسئولین به فکر احیای فضای‌های سبز باشند و اجازه ندهند آن مکان‌ها تبدیل به ساخت‌وساز شود؟ اهمیت ندادن و ساخت‌وساز بی‌رویه می‌تواند مشکلات فراوانی را در آینده نزدیک داشته باشد، بیایید از خواب بیدار شویم و شعار ندهیم و فقط به روز درختکاری اکتفا نکنیم و فکر نکنیم با کاشتن یک نهال به‌صورت نمادین، مسئولیت مان را انجام داده‌ایم. کاشتن نهال رفع مسئولیت است اما نگهداری درخت‌های چندساله هنر است. 
لاهرودی از تهران

   در چندسال آینده کمبود ویتامین جامعه را زمینگیر می‌کند
کمبود ویتامین‌های لازم برای بدن که در میوه‌های تازه و سبزیجات به وفور وجود دارد، با گرانی بیش از حد و انحصاری شدن هریک از آنها در چنگ مافیای میوه‌و‌تره‌بار، موجب آسیب‌های جدی بر پیکر جامعه کنونی و آینده‌سازان فردای کشور عزیزمان خواهد شد و چه‌بسا افراد زمینگیری که اگر به اندازه کافی ویتامین به بدنشان می‌رسید به آن وضع نمی‌رسیدند.
محمود بلیغیان از اصفهان

   تخفیف‌های متقلبانه برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای
برخی تبلیغات و تخفیف‌ها و نوع فروش محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای متقلبانه و مصداق کم‌فروشی و کلاهبرداری است که ناظران مسئول خودشان بهتر می‌دانند و از طریق بازرسی نباید اجازه دهند به حقوق و اعتماد مردم تجاوز و بی‌احترامی شود.
رضاپور از تهران 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید