• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 1 دی 1400
کد مطلب : 148857
+
-

با مردم/ چندگانگی قیمت ویزیت پزشکان برطرف شود

نوسان قیمت ویزیت پزشکان در مطب‌ها نشانه این است که یا ابلاغیه نرخ از طرف وزارت بهداشت صادر نشده و یا به آن عمل نمی‌شود. از متولیان رسیدگی به این امر تقاضا می‌شود توجه کنند تا این چندگانگی‌ها از میان برداشته شود.
احسانی از تهران

 تیم‌های راهداری و هلال‌احمر در جاده‌های شهرستان خانمیرزا مستقر نیستند
درحالی‌که بارندگی در ارتفاعات شهرستان خانمیرزا به‌صورت برف است و چند روزی است که بارندگی کل شهر را فراگرفته، تیم‌های راهداری و هلال‌احمر در این شهرستان مستقر نیستند و به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم تنها چهار دستگاه آمبولانس در این شهرستان مستقر است. درحالی‌که هر آن ممکن است به تیم‌های راهداری و هلال‌احمر نیاز جدی پیدا شود. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای این موضوع بکنند.
میرمهنا از خانمیرزا چهارمحال‌وبختیاری

  اتوبان پاکنژاد به سمت جنوب بازگشایی شود
اتوبان پاکنژاد به سمت جنوب حدفاصل خیابان شهید دادمان تا میدان صنعت واقع در شهرک قدس(غرب) از سال1386 به خاطر احداث متروی میدان صنعت مسدود شده و به همین‌خاطر ترافیک اتوبان خوردین و فرحزادی بسیار سرسام‌آور شده است. از شهرداری منطقه2 خواستار رسیدگی و بازگشایی این بزرگراه حیاتی هستیم.
بقایی از تهران

 پروازهای فرودگاه پارس‌آباد به تک پرواز در هفته کاهش یافته است
با گذشت سال‌های طولانی از دایر‌بودن فرودگاه پارس‌آباد، پروازهای این فرودگاه در طول هفته به تک‌پرواز آن هم در روز جمعه کاهش یافته که این امر مشکلات زیادی برای ما مردم مغان، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلان‌دوز پیش آورده است، این در حالی است که در سال‌های گذشته حداقل ۲ تا ۳ پرواز در طول هفته از تهران به پارس‌آباد و برعکس انجام می‌شد.
میرزاجانپور از دشت مغان

 پرداخت مالیات برای کسب‌وکارهای خصوصی بسیار سخت است
چند شب قبل در اخبار اعلام شد که درصد زیادی از شرکت‌های دولتی ورشکسته شده‌اند و قادر به پرداخت مالیات خود به دولت نیستند. این درحالی‌که این شرکت‌ها از حمایت و پشتیبانی دولت و وام‌های دولتی برخوردارند. سؤال اینجاست که با این اوصاف چطور دولت انتظار پرداخت مالیات از شرکت‌های خصوصی و کسبه را دارد، درحالی‌که هیچ حمایتی شامل حالشان نمی‌شود؟
حقگو از تهران

 شهرستان دامغان سونوگرافیست زن ندارد
شهرستان 100هزار نفری دامغان سونوگرافیست زن ندارد تا امور مربوط به آنها با خیال راحت انجام شود و بسیاری از بانوان برای سونوگرافی به شهرهای اطراف مراجعه می‌کنند. آیا این تقاضای زیادی است که جمعیت 50هزار نفری زنان شهر دامغان از مسئولان داشته باشند.
قیدانی از دامغان

 افزایش حقوق حداقلی‌بگیران تامین‌اجتماعی عادلانه باشد
متأسفانه میزان حقوق دریافتی حداقل‌بگیران سازمان تامین اجتماعی یک‌سوم عدد فقری است که خود دولت اعلام می‌کند. جا دارد  افزایش حقوق این دسته از بازنشستگان، بیشتر از سایر سطوح باشد تا عدالت در این زمینه برقرار شود.
کاویانی از شهریار
 
 پاساژ نیمه‌کاره خیابان «ملل متحد» در تبریز دردسر‌ساز شده است
چند سال پیش ساخت یک ساختمان تجاری به نام پاساژ «همشهری» از طرف شهرداری منطقه 4تبریز در خیابان «ملل‌متحد» شروع شد که مدت‌هاست نیمه‌کاره مانده و سقف ساختمان آن ریزش کرده است. هم‌اکنون این مکان محل تجمع معتادان و افراد خلافکار است و امنیت و آسایش مغازه‌داران‌ اطراف مختل شده است. با شهرداری مرکز و شورای شهر تبریز هم موضوع را مطرح کرده‌ایم که متأسفانه نتیجه‌ای نداشته است. بودجه این محل از بیت‌المال تامین شده و مسئولان موظفند نسبت به اتمام و بهره‌برداری آن اقدام کنند تا این وضع نیز ساماندهی شود.
بایرامی از تبریز

 حکم اعضای بازداشتی شورای شهر بوشهر چه شد
شهریور‌ماه99، تعدادی از اعضای شورای شهر بوشهر دستگیر شدند اما با گذشت 15ماه، هنوز وضعیت جرم و محکومیت این افراد مشخص نشده و همگی به قید وثیقه آزاد هستند. مردمی که این افراد را انتخاب کرده بودند، انتظار دارند در سریع‌ترین زمان ممکن رأی دادگاه نسبت به تخلفات این نمایندگان  شورای شهر اعلام و خبر آن شفاف‌سازی‌ و رسانه‌ای شود.
عالیخانی از بوشهر
 

این خبر را به اشتراک بگذارید