• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 1 دی 1400
کد مطلب : 148847
+
-

جاده مرگ جان 8عضو یک خانواده را گرفت

جاده مرگ جان 8عضو یک خانواده را گرفت

8عضو یک خانواده که سوار بر خودروی پژو پارس در مسیر نیکشهر به‌سمت ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان در حرکت بودند بر اثر تصادف با تریلی جان خود را از دست دادند. به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 18:10 دوشنبه در جاده نیکشهر- ایرانشهر که به جاده مرگ معروف است رخ داد. سرنشینان خودروی پژو پارس 3کودک زیر 10سال، 3زن و 2مرد بودند که در کیلومتر۳۵ این جاده مخوف، وقتی راننده در پیچ جاده برای سرقت از کامیون وارد لاین مخالف شد ناگهان یک تریلی را مقابل خود دید و پیش از اینکه بتواند مسیرش را تغییر دهد خودرو به‌شدت با تریلی برخورد کرد. به‌دنبال این حادثه، تیم‌های امدادی از اورژانس و هلال‌احمر راهی محل حادثه شدند. شدت تصادف به حدی بود که خودروی پژو کاملا مچاله شده بود و در این شرایط امدادگران توانستند اجساد 5نفر از سرنشینان را از داخل آن بیرون بکشند.
در ابتدا به‌نظر می‌رسید که سرنشینان پژو همین 5نفر بوده‌اند که همگی‌شان به کام مرگ رفته بودند اما در ادامه وقتی امدادگران برای بررسی‌های بیشتر اقدام به جدا کردن قطعات پژو در هم تنیده کردند، با صحنه هولناکی روبه‌رو شده و اجساد 3نفر دیگر را که در میان قطعات ماشین گرفتار شده بودند بیرون کشیدند. به این ترتیب آمار قربانیان حادثه به 8نفر رسید.
محمودرضا ناصح، سرپرست اورژانس ایرانشهر در گفت‌وگو با همشهری گفت: جاده‌ای که حادثه در آنجا رخ داد به‌علت کم‌عرض و تک بانده بودن و همچنین تردد زیاد کامیون‌ها از پرحادثه‌ترین جاده‌ها در جنوب سیستان‌ و بلوچستان و معروف به جاده مرگ است. در ماهی که گذشت تصادفات زیادی در این جاده رخ داد که باعث مرگ 15 تا 16نفر ازجمله سرنشینان خودروی پژوپارس شد. وی ادامه داد: حدود 3سال پیش نیز در نزدیکی محلی که سرنشینان پژو پارس جانشان را از دست دادند حادثه‌ای مشابه رخ داد و یک خودروی سواری که 10سرنشین داشت دچار تصادف شد و شدت آن به حدی بود که به غیر از یک مادر و نوزادش که در آغوشش بود، 8سرنشین دیگر خودرو جانشان را از دست دادند. براساس این گزارش، جاده نیکشهر به ایرانشهر معمولا محل تردد کامیون‌هاست و خودروهای سواری که قصد سبقت گرفتن از کامیون‌ها را دارند به‌دلیل پیچ‌وخم جاده گاهی دچار تصادف شده و حوادثی مرگبار را رقم می‌زنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید