• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 22 آذر 1400
کد مطلب : 148006
+
-

آماربازی /06

آماربازی /06

تیم سپاهان تا این مقطع از فصل و طی 9مسابقه‌ای که برگزار کرده، صاحب یک رکورد جالب و عجیب است. این تیم هر بار گل اول بازی را زده پیروز شده و هر بار گل اول را خورده شکست را پذیرفته است. یعنی در بازی‌های سپاهان نه کام‌بک زدن معنا دارد نه کام‌بک خوردن! از 9بازی سپاهان در این فصل فقط یک بازی بدون گل تمام‌شده که بازی با تراکتور در هفته چهارم بوده است. در 8بازی دیگر هر تیمی که گل اول را زده قطعا پیروز شده است. 6بار سپاهان گل اول را زده و بازی را برده، 2 بار هم حریفان این تیم با رسیدن به گل اول، زمینه پیروزی را مهیا کرده‌اند و تیم نویدکیا هرگز قدرت برگرداندن نتیجه را نداشته است.

04
 پرسپولیس هم مثل سپاهان هر بار گل اول بازی را زده پیروز شده اما این تیم در اغلب بازی‌هایی که گل اول را خورده، توان به تساوی کشاندن مسابقه را داشته است. سرخپوشان در این فصل 4بار گل اول را زده‌اند که حاصل این بازی‌ها 4برد و 12امتیاز کامل بوده است. تنها تیمی که بعد از گل خوردن از پرسپولیس توانست بازی را به تساوی بکشاند نساجی بود که این تیم هم گل دوم را خورد و 2بریک باخت. اما قرمزها در 4مسابقه هم گل اول بازی را خورده‌اند که حاصل این 4بازی، 3مساوی و یک باخت بوده است. پرسپولیس مقابل گل‌گهر، مس و هوادار بعد از گل خوردن، بازی را مساوی کرد و مقابل آلومینیوم شکست خورد. اما هرگز بعد از گل خوردن به پیروزی نرسیده است.

05
 استقلال در این فصل فقط یک‌بار از حریفانش عقب افتاده که این اتفاق در بازی با صنعت‌نفت آبادان رخ داده است. در آن مسابقه آبی‌ها گل تساوی را زدند و بازی با نتیجه یک-یک تمام شد. استقلال 5بار هم گل اول بازی را زده که 4بار برنده شده و فقط یک‌بار در شیراز گل تساوی را پذیرفته و مساوی کرده است. همان یک مساوی رکورد صددرصدی آبی‌ها را خراب کرد وگرنه آنها هم می‌توانستند در کنار سپاهان، آلومینیوم، پرسپولیس، ذوب‌آهن و پیکان جزو تیم‌هایی باشند که برایشان زدن گل اول مساوی با کسب پیروزی است. 3بازی استقلال هم با تساوی بدون گل تمام‌شده و هیچ تیمی گل اول را نزده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید