• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 20 آذر 1400
کد مطلب : 147769
+
-

عدد خبر/ ۲۱۰میلیارد تومان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: ۲۱۰میلیارد تومان تسهیلات بند «الف» تبصره۱۸ قانون بودجه سال۱۴۰۰ کشور به بنگاه‌های صنعتی این استان اختصاص یافت. به گزارش ایرنا، سیدحسین حسینی اعلام کرد: ۷۰درصد از منابع ایجاد شده برای بخش سرمایه در گردش و ۳۰درصد از منابع نیز برای بخش سرمایه ثابت با نرخ سود بانکی یارانه‌دار خواهد بود.

97 درصد
رئیس سازمان چای کشور گفت: ۹۷.۳درصد از مطالبات امسال چایکاران گیلان و مازندران تاکنون پرداخت شده است. به گزارش تسنیم، حبیب جهانساز گفت: کل نرخ تضمینی برای خرید برگ سبز 760میلیارد تومان بود که تاکنون 739میلیارد تومان معادل 97.3درصد از مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

50 هزار
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجوز شیرین‌سازی ۵۰هزار مترمکعب آب دریا در چابهار با هدف کاهش مشکلات کم‌آبی و پایان جیره‌بندی آب صادر شد. به گزارش ایرنا، رحمدل بامری گفت: شهر چابهار به ‌صورت جیره‌بندی ۲۶هزار مترمکعب آب از آب شیرین‌کن کنارک دریافت می‌کند که برای جمعیت ۱۶۰هزار نفری شهر کافی نیست.

7 درصد
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲میلیاردو۱۰۰میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته 7درصد بیشتر است. به گزارش ایرنا، احمد فعله‌گری گفت: مشترکان استان سال گذشته تا این موقع یک میلیاردو۳۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید