• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 16 آذر 1400
کد مطلب : 147514
+
-

نقل‌قول/ مجید مجیدی؛ کارگردان:


تصور این است که با امکانات زیادی توانستیم این فیلم‌ها را بسازیم ولی واقعیت این است که از صفر شروع کردیم. برای هر فیلم جنگیدیم. برای «بچه‌های آسمان» 2سال تلاش کردم چون تهیه‌کنندگان رد می‌کردند، اما به تلاش ادامه دادم. جدا از ایده‌ها و نگاه‌هایی که نسل جوان برای هر کاری دارد، باید مبارزه کنند. برای خودم لذت‌بخش‌ترین بخش کار ایده‌ای است که به آن می‌رسم. ایده مانند یک جوانه‌ای است که از زمین رویش پیدا می‌کند. (همشهری)

ساناز سماواتی؛ بازیگر:

امروزه مسائل مالی در تولید فیلم و سریال، به‌عنوان اصل مهم تصمیم‌گیری مطرح است. بعضا نقش‌ها به فروش می‌رسند و هر کسی که پول خوب می‌پردازد بازیگر نقش اول فیلم یا سریال می‌شود. گویی دیگر مهم نیست چنین بازیگری توانایی و صلاحیت هنری دارد یا نه؟ قبلا افراد درست، با تجربه‌های درست، در جای درست می‌نشستند امروزه متأسفانه برخی بر اساس تعداد فالوئر(دنبال‌کننده) بازیگر انتخاب می‌کنند یعنی اینفلوئنسرها(تأثیرگذارهای مجازی) بازیگر شده‌اند. (ایرنا)

منوچهر آذری؛ بازیگر:

زنده‌یاد منوچهر نوذری تافته جدا بافته بود. او هنرمندی بسیار خوش‌ذوق بود. در بداهه و تداعی معانی، بسیار عالی بود. در دوبله بی‌نظیر بود. در رادیو بی‌نظیر بود. در تلویزیون و سینما بی‌نظیر بود. او فیلمساز و کارگردان بود. هر تئاتری بازی می‌کرد کیف می‌کردی. هنرمندی بود که تا الان که ما می‌بینیم، لنگه‌اش را پیدا نکرده‌ایم. او جایگزین ندارد. آقای نوذری که همان تیپ معروف «آقای ملون» و تیپ‌های دیگر را هم داشتند. زمانی مردم رادیو گوش می‌دادند و کارهای خوب نوشته می‌شد. (ایسنا)

گلاره عباسی؛ بازیگر:

من نگران هیچ‌گونه قضاوتی درباره رمانم «مرلین مونرو، سرجردن» به‌عنوان نخستین کتابم نیستم و برایم فرقی نمی‌کند که چه قضاوت شود. من قبل از اینکه بازیگر شوم، نویسنده بودم. در حال نوشتن دومین رمانم هستم و همه اتفاقاتی که در یک رمان می‌افتد الزاما اتفاقاتی نیست که برای نویسنده افتاده است. من در زندگی‌ام خیلی رویاپردازی می‌کنم. خیلی چیزهای این رمان تجربه شخصی نیست.(مهر)



 

این خبر را به اشتراک بگذارید