• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 16 آذر 1400
کد مطلب : 147513
+
-

در راه فجر/ «دسته دختران» با نیکی کریمی

در راه فجر/ «دسته دختران» با نیکی کریمی


محمدرضا منصوری که برای اکران فیلم «شیشلیک» نتوانسته مجوز پخش بگیرد؛ برای جشنواره فجر امسال «دسته دختران» را دارد. فیلمی به کارگردانی منیره قیدی که فیلمبرداری و تدوین فیلمش تمام‌شده و مراحل پست پروداکشن را می‌گذراند. فیلم حماسی و دفاع‌مقدسی کارگردان «دسته دختران» که در آن نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و مهدی حسینی‌نیا بازی می‌کنند. این فیلم از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است. (همشهری)

«بی‌مادر» با آقایی و حجار

محمدرضا مصـباح تهیه‌کننده فیلم‌های «پوست» و «یدو» که هر دو در جشنواره‌های 38 و 39 حضــور داشتند، امسال هم با «بی‌مادر» در جشنواره چهلم حضور دارد. فیلمی به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی که فرم جشنواره را پرکرده است. در این فیلم که نخستین تجربه کارگردان به‌حساب می‌آید؛ امیر آقایی، میترا حجار و پژمان جمشیدی بازی می‌کنند. فاطمی بیشتر تهیه‌‌کننده و مجری برنامه‌های تلویزیونی بوده است. (همشهری)

«علت مرگ: نامعلوم» مجید برزگر

مجید برزگر که در جشنواره‌های فجر با فیلم‌های «ابر بارانش گرفته»، «دشـــمنان» و «مامان» در 2 دوره اخیر حضور داشت. باز هم فرم جشنواره را پرکرده است. برزگر در جشنواره امسال با «علت مرگ: نامعلوم» حضور دارد. این فیلم را علی زرنگار کارگردانی کرده. بانیپال شومون و علیرضا ثانی‌فر بازی می‌کنند. (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید