• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 13 آذر 1400
کد مطلب : 147203
+
-

نکته بازی/ تو هم که همیشه در حال رفتنی

کسالت‌بارترین خبر این ماه‌های فوتبال ایران، تهدید بوژیدار رادوشوویچ به جدایی از پرسپولیس بوده است. هر روز، هر ساعت، هر دقیقه می‌شود خبری در این مورد پیدا کرد. قرارداد رادو دلاری است، دلار حسابی بالا کشیده و او هم به لطف مدیریت درخشان، تاریخی و فراموش‌نشدنی محمدحسن انصاری‌فرد، با قرارداد 3ساله‌اش می‌تواند پوست باشگاه را بکند. پرسپولیس باید به موقع به رادو پول بدهد تا جلوی فسخ یکطرفه و شکایت او را بگیرد. مشکل اما اینجاست که باشگاه حتی برای دادن پول ایرانی‌ها «تومان» هم ندارد، چه برسد به دلار. در نتیجه رادوشوویچ برای هزارمین بار تهدید به جدایی کرده است. او پارسال در یک مقطع تا آستانه جدایی پیش رفت و جدل لفظی شدیدی هم با ابراهیم شکوری پیدا کرد، اما حالا دیگر واقعا حوصله همه سر رفته است.

می‌دادید به اکبر میثاقیان
گویا فلسفه تاسیس کانون مربیان شگفت‌زده کردن هواداران است. یعنی از آن روزی که این کانون با تنظیم بیانیه معروفش علیه کارلوس کی‌روش و دفاع از مربیان ایرانی به شهرت رسید تا همین حالا هر رفتاری از این مجموعه دیده‌ایم باورنکردنی بوده است. به تازگی آقایان برای آنکه برگ جدیدی رو کرده باشند، فرهاد مجیدی را بعد از 4 مساوی پیاپی به‌عنوان بهترین مربی لیگ برتر در‌ماه آبان انتخاب کردند. در واقع بهترین مربی ایران در‌ماه منتهی به دریافت جایزه حتی یک مسابقه را هم نبرده که لابد چیز مهمی نیست. فرهاد البته مربی مشتاقی است و اصلا شاید بعدها لیاقت دریافت جوایز بزرگ‌تر را هم داشته باشد، اما این یکی واقعا عالی بود. باز خدا را شکر جایزه را به اکبر میثاقیان، سرمربی پدیده مشهد ندادند!

الان راضی هستی؟
کاوه رضایی هم از آن عجایب روزگار است که آدم سر از کارش درنمی‌آورد. مهاجم سابق استقلال یکی از انبوه بازیکنانی بود که رفتند اروپا که پیشرفت کنند، اما واقعا نکردند. کاوه فراز و فرودهای زیادی در لیگ بلژیک داشته و در مقطعی برای شارلروا بد هم بازی نکرد، اما الان کجاست؟ رضایی هم‌اکنون در عضویت تیم سطح پایین لوون است که در رده سیزدهم لیگ بلژیک قرار دارد. کاوه در این فصل 7 بازی برای لوون انجام داده و هیچ گلی نزده است. او حتی در جام حذفی هم موفقیتی نداشته و برابر یک رقیب دسته دومی فقط یک نیمه بازی کرده است. لوون در همین بازی هم در آستانه شکست و حذف بود که در لحظات پایانی با آژان‌کشی توانست 3 بر 2 برنده شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید