• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 9 آذر 1400
کد مطلب : 146851
+
-

آماربازی/ 291

آماربازی/ 291

تیم فولاد 291دقیقه است گل نخورده و امروز می‌تواند رکورد 2 تیم استقلال و سپاهان را در این زمینه بشکند. فولادی‌ها در 3هفته اول 7گل خورده بودند اما از هفته سوم به بعد هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. در آخرین مسابقه‌ای که عبدالله ویسی روی نیمکت فولاد بود این تیم موفق به کلین‌شیت شد و 2 بازی تحت هدایت نکونام هم با 2 کلین‌شیت دیگر برای اهوازی‌ها همراه بوده است. فولاد امروز در اهواز با تراکتور بازی دارد و اگر چهارمین کلین‌شیت متوالی را به‌دست بیاورد دقایق گل نخوردنش از رکوردهای 327دقیقه سپاهان و 360دقیقه استقلال عبور می‌کند. در این صورت آنها هفته آینده می‌توانند رکورد 403دقیقه‌ای آلومینیوم که بهترین رکورد این فصل بوده را بشکنند.

05
 تیم پدیده که با 5باخت متوالی به هفته هفتم لیگ برتر رسیده ممکن است امروز به رکوردی برسد که در کل فصل گذشته هیچ تیمی به آن نرسیده است. تیم اکبر میثاقیان امروز میزبان فجرسپاسی است و اگر مقابل این حریف هم تن به شکست بدهد به رکورد 6باخت متوالی می‌رسد. فصل گذشته بیشترین باخت متوالی که توسط یک تیم به ثبت رسید 5باخت بود که آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی به شکل دسته‌جمعی به این رکورد رسیدند. پدیده فقط در نخستین بازی این فصل موفق به کلین‌شیت شده و یک مساوی بدون گل از آلومینیوم اراک گرفته است. بعد از آن بازی، مشهدی‌ها در همه مسابقات گل خورده و باخته‌اند.

03
 بعد از گذشت 6هفته از لیگ برتر، تنها تیمی که هنوز نتیجه مساوی نداشته ذوب‌آهن اصفهان است. تیم مهدی تارتار به شکل کاملا منظم بازی‌هایش را یکی در میان می‌برد و می‌بازد. سبزپوشان بعد از 6بازی با 3برد و 3باخت در میانه جدول قرار گرفته‌اند و صاحب 9امتیاز هستند. آنها تیم صدرنشین یعنی سپاهان را برده‌اند اما مقابل تیم‌های پنجم و هفتم جدول شکست خورده‌اند. ذوب‌آهن طی 3بازی‌اش در فولادشهر 2بار شکست خورده و به همراه چند تیم دیگر بیشترین باخت‌های خانگی را دارد. تیم تارتار با میانگین نمره6/86 از سایت متریکا به لحاظ فنی ششمین تیم لیگ تا این مقطع بوده است. اما به اندازه کیفیتش نتیجه نگرفته و در جدول لیگ، رتبه هشتم را دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید