• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 1 آذر 1400
کد مطلب : 146110
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/v21z0
+
-

تک خط خبر

دفتر توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از صدور مجوز عرضه‌ ۱۵۰هزار تن برنج در بازار خبر داد. بر این اساس، ۱۵۰هزار تن برنج در 2مرحله از طریق شبکه‌های توزیع عرضه خواهد شد. در مرحله اول ۱۰۰هزار تن و در مرحله دوم ۵۰هزار تن دیگر از برنج‌های وارداتی شرکت بازرگانی دولتی ایران با همان قیمت‌های تثبیتی قبلی وارد شبکه توزیع در بازار خواهد شد.

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی» به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی برای ثبت نام متقاضیان تسهیلات یادشده است و این سامانه ارتباطی با هیچ‌یک از سایت‌های فعال در این زمینه ندارد. متقاضیان می‌توانند به‌طور مستقیم نسبت به ثبت نام خود در سامانه یادشده اقدام کنند.

سازمان حمایت اعلام کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه، ۳۰۰ هزار و ۴۵۱مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالاهای قاچاق در سطح کشور انجام شده است. بر این اساس مواد غذایی و لوازم یدکی در صدر اقلام قاچاق شده هستند. لاستیک، رایانه و قطعات جانبی و لوازم خانگی نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

تازه‌ترین آمار معاونت مسکن و ساختمان نشان می‌دهد: متقاضیان نهضت ملی مسکن از 1/5میلیون نفر گذشته و تاکنون یک میلیون و ۵۰۵هزار و ۷۹۲نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند. ثبت‌نام نهضت ملی از ۲۸مهرماه آغاز شد و تا ۱۵آذرماه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :