• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 24 آبان 1400
کد مطلب : 145543
+
-

گل‌زن / انتقام به سبک اردن

الهام محمودی- روزنامه‌نگار
شنبه‌شب در آخرین دیدار از جام باشگاه‌های زنان آسیا، شهرداری سیرجان به مصاف امان اردن که میزبان رقابت‌ها بود رفت و شکست خورد. در این بازی دیوید نازیسمنتوی پرتغالی، سرمربی تیم ملی اردن در کنار تیم امان بود و به کادر فنی این تیم مشاوره می‌داد. اردنی‌ها همه تلاش‌شان را کردند تا از ایرانی‌ها انتقام بگیرند. تیم ملی اردن شهریور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا در ضربات پنالتی از ایران شکست خورد و با این که میزبان بود،‌ نتوانست به جام ملت‌ها برسد. جام باشگاه‌ها بهترین فرصت بود تا آنها انتقام بگیرند و چه بهتر از راهنمایی‌های یک مربی زخم‌خورده.

اثرات فیلم هندی
در دیدار شهرداری سیرجان و گوکولام هند که در جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد، دروازه‌بان تیم هندی با چنان شدتی با دستش به صورت زهرا علیزاده زد که بازیکن تیم ایران راهی بیمارستان شد و حتی ضریب هوشی‌اش تا چند ساعت پایین بود. البته طی تحقیقاتی مشخص شد دروازه‌بان تیم گوکولام هند فیلم‌های ساخت وطنی را خیلی دوست دارد و حتی از حرکات نمایشی آن الگوبرداری می‌کند. خوشبختانه بعد از چند ساعت زهرا علیزاده حالش رو به بهبودی رفت و روز بعد از بیمارستان مرخص شد. دروازه‌بان تیم هند هم با یک دسته گل به عیادتش رفت و از او دلجویی کرد.

هند با برزیل ما با کیش
تیم ملی زنان ایران در جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی است با تیم‌های هند، چین و چین تایپه هم‌گروه است. 2 تیم اول و تیم سومی که در بین گروه‌ها بهترین نتایج را کسب کند، به دور یک‌هشتم راه پیدا می‌کند. هند میزبان رقابت‌هاست و بازیکنان تیم ملی ایران وقتی شنیدند با این تیم هم‌گروه هستند، خوشحال شدند. اما این روزها در حالی که فقط 2ماه به این مسابقات مانده، هند با برزیل بازی دوستانه دارد و تیم زنان ما نیز در کیش با منتخب فوتبالیست‌های این جزیره بازی می‌کند. با این بازی‌های دوستانه انتظار داریم به جام‌جهانی هم صعود کنیم؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید