• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 12 آبان 1400
کد مطلب : 144562
+
-

نکته بازی/ هر روز، درخشان‌تر از دیروز


خدا را شکر با آغاز مسابقات فصل جدید فوتبال ایران، شاهد تنوع بیشتری در خدمات تلویزیون و پخش زنده بازی‌ها هستیم؛ به‌عنوان مثال در دیدار هفته اول سپاهان و مس رفسنجان ارتباط تصویری با استادیوم قطع شد و ملت نیمه‌دوم را ندیدند، در مسابقه هفته دوم فولاد و پرسپولیس هم در دقایق ابتدایی فقط دوربین سمت زمین فولاد کار می‌کرد و یک‌سوم دفاعی این تیم را می‌دیدیم. این دستاوردهای درخشان در هفته سوم هم ادامه یافت و این بار نوبت به فیلمبرداری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس رسید که هواداران را به وجد بیاورد. 20دقیقه اول این بازی از ارتفاع نیم‌متری پخش شد؛ طوری که بیننده‌ها رسما حالت تهوع گرفته بودند. حالا منتظریم ببینیم مسئولان گرانقدر صداوسیما در هفته چهارم چه سورپرایزی برای هواداران فوتبال دارند. حتما غافلگیر خواهیم شد!


مهدی شیری سوپرمن است؟
وقتی مهدی شیری در پست خودش یعنی دفاع‌راست بازی می‌کند، کمتر کسی این بنده خدا را به رسمیت می‌شناسد. برد و باخت و مساوی چندان فرقی ندارد؛ بعد از اغلب بازی‌ها، کلیدواژه اصلی کامنت‌ها اسم مهدی شیری است. حالا تصور کنید یحیی گل‌محمدی یک ماموریت جدید هم به این بازیکن داده و او را تبدیل کرده به سوپرمن و ناجی تیم. در بازی با الهلال وقتی سرخپوشان از حریف عقب افتاده بودند و به وضوح مشخص بود بارشان به مقصد نمی‌رسد، یحیی شیری را به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان فرستاد. طبیعی بود که این تعویض جواب ندهد. این بار هم در مسابقه با آلومینیوم همین قضیه تکرار شد و در اوج ناامیدی، شیری به زمین رفت. دقیقا مشخص نیست گل‌محمدی چه فکری در مورد این بازیکن کرده است.


ممنون آقای الهامی
انصافا یکی از جذابیت‌های فوتبال باشگاهی ایران، حضور ساکت الهامی است. ساکت که خیلی هم اسم بامسمایی دارد، می‌تواند از ساده‌ترین موقعیت‌ها، یک معجون جذاب بسازد. هنوز خاطرات مربوط به اخراج و حماسه‌آفرینی ایشان در بازی با پرسپولیس و بعد هم مسابقه فینال جام‌حذفی برابر استقلال را از یاد نبرده بودیم که الهامی باز هم یک برگ برنده جدید رو کرد. الهامی که این فصل سرمربی نساجی است، در جریان بازی با گل‌گهر سیرجان برخورد توپ با شکم مدافع حریف را پنالتی می‌دانست، به داور اعتراض کرد، کارت زرد گرفت، ادامه داد، کارت قرمز را هم دریافت کرد و بعد یک نمایش 2دقیقه‌ای عالی از اعتراضات کور و هیجانی در کنار زمین داشت. واقعا تماشایی بود این صحنه‌ها؛ کاش الهامی محروم نشود و از دیدنش بی‌نصیب نمانیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید