• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 9 آبان 1400
کد مطلب : 144243
+
-

امشب بازی‌های لیگ‌های اروپایی چندان ارزش پیگیری ندارد

سری‌آ داغ‌تر است

لیگ‌های داخلی کشورهای اروپایی به‌دلیل در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان در وسط هفته، بازی‌های مهم خود را روز شنبه برگزار کردند. برای امروز و امشب مسابقه زیادی باقی نمانده، اما بعضی از همانها هم قابل پیگیری است و جذابیت دارد.
   در لیگ برتر همه بازی‌های خوب یا متوسط هفته دیروز برگزار شد و برای امروز تنها 2بازی کم‌اهمیت بین نوریچ-لیدز و همچنین استون‌ویلا- وستهم باقی مانده است. یک بازی هم مانده برای فردا بین ولوز و اورتون که بعید است کسی به پیگیری این 3‌بازی علاقه‌ای داشته باشد.
   اوضاع مسابقات امروز لالیگا کمی بهتر است؛ هر چند در مجموع با رفتن رونالدو، مسی و راموس از هواداران این لیگ و جذابیت آن خیلی کاسته شده است. اتلتیکو در ادامه نتایج سینوسی‌اش و بردها و تساوی‌هایی که در لحظه‌های آخر می‌گیرد، ساعت 18:45امروز با علم به نتیجه 2تیم رئال و بارسا و حتی سوسیداد صدرنشین در زمین خودش از بتیس پذیرایی می‌کند. بتیس2پله و 2امتیاز از تیم میزبان در جدول بالاتر ایستاده است. سوسیداد هم آخر شب به مصاف بیلبائو می‌رود که این بازی هم سخت است. در این فصل تیم قهرمان حتی بیشتر از فصل پیش امتیاز از دست خواهد داد و دیگر گذشت دوره‌ای که تیم‌های قهرمان با امتیاز نزدیک به 100لالیگا را فتح می‌کردند.
   سری‌آ امروز و امشب منوی چشم‌نوازتری دارد. اینتر ساعت15میزبان اودینزه است تا بلکه بتواند با یک برد دیگر اختلاف امتیاز با ناپولی و میلان صدرنشین را بیشتر از اینی که هست، نکند. 2تیم صدرنشین تنها 2امتیاز در این فصل از دست داده و به‌جز یک تساوی، همه بازی‌های خود را برده‌اند. ناپولی ساعت 20:30در زمین سالرنتینا یک بازی نسبتا ساده دارد، اما میلان باید در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف تیم مورینیو برود که قطعا بازی سختی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید