• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 9 آبان 1400
کد مطلب : 144253
+
-

نکته بازی/ کار، کار، فقط کار


باشگاه پرسپولیس یک بیانیه شدیداللحن داده که معلوم نیست علیه کیست و در چه موردی است. فقط معلوم است نویسنده‌اش خیلی عصبانی بوده! با این حال حدس زده می‌شود موضوع به شایعات در زمینه احتمال محرومیت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و عدم‌صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه مربوط باشد. به هر حال سرخپوشان هنوز بدهی خارجی دارند و از این قبیل حرف و حدیث‌ها هم هر سال وجود داشته است. هیج فصلی نیست که این دو تیم راحت جواز حضور در لیگ قهرمانان را به‌دست بیاورند و همیشه کار به دقیقه 90 می‌کشد. این دیگر بیانیه دادن و این قبیل واکنش‌ها را ندارد. بعد هم تجربه ثابت کرده انشا نوشتن فایده ندارد. شما اگر «کار» کنید و مشکلات را واقعا کنار بزنید، مردم می‌بینند و می‌فهمند.


شما بودید تخفیف می‌دادید؟
در خبرها آمده است گابریل کالدرون حاضر نشده به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهد و وکیل او هم در زمینه افتتاح حساب در یک کشور دیگر، همکاری چندانی به خرج نمی‌دهد. ما قصد دفاع از مربی آرژانتینی را نداریم و خوشحال‌تر می‌شویم اگر حتی یک دلار بیشتر در داخل کشور و جیب پرسپولیس باقی بماند. با این حال پرسش‌مان این است که خداوکیلی اگر شما جای کالدرون بودید، تخفیف می‌دادید و همکاری می‌کردید؟ طرف چقدر زحمت کشید؛ چطور جوابش را دادند؟ تیمش کجای جدول بود که بیرونش کردند؟ برای توافق با او یک سر سوزن تلاش به خرج دادند؟ پولش را به موقع پرداختند؟ هیچ‌کدام از این کارها را که نکردند هیچ، در محافل فوتبالی و شبکه‌های اجتماعی بدنامش هم کردند. الان بابت چی باید کوتاه بیاید و همکاری کند؟


به‌خودت بیا پسر
مهدی قائدی در یک بازی 2 گل برای الاهلی امارات زد، بعد انگار احساس کرد رسالتش در این تیم به پایان رسیده! پس از 2 گل مهاجم ایرانی به الشارجه، جو عجیبی در امارات ساخته شد و خیلی‌ها او را علی کریمی پرسپولیس مقایسه کردند. حتی در ایران هم فشار زیادی روی کادرفنی تیم ملی آمد که چرا کم به قائدی بازی می‌دهند. با وجود این از آن به بعد دیگر خبری از درخشش مهدی نشد. الاهلی این هفته در دیدار با العین با تساوی یک - یک متوقف شد و قائدی که جایگاه اصلی‌اش را هم از دست داده، در 20 دقیقه آخر به زمین رفت. با این حال مهدی کار خاصی انجام نداد تا شرایطش بیش از پیش به خطر بیفتد. بجنب پسر، به‌خودت بیا.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید