• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 9 آبان 1400
کد مطلب : 144255
+
-

آماربازی

59
تیم پرسپولیس فردا در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که در 2 هفته ابتدایی قلدرترین تیم لیگ در نبردهای تن‌به‌تن بوده است. سرخپوشان طی 2بازی ابتدایی که با 2پیروزی مقابل فولاد و نساجی همراه بود به‌طور میانگین 59درصد نبردهای خود را بردند که این بهترین آمار در میان همه تیم‌ها بوده است. بعد از شاگردان یحیی به نام پیکان می‌رسیم که با پیروزی در 6/56درصد نبردها دومین تیم قلدر لیگ در 2هفته ابتدایی بوده است. سپاهان هم سومین تیم موفق در این زمینه است اما استقلال آمار چندان خوبی در این بخش ندارد. آبی‌پوشان در این آیتم رتبه یازدهم را بین 16تیم لیگ برتر دارند و فقط فولاد، هوادار، نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی و نساجی را پایین‌تر از خودشان می‌بینند.

24
 تیم نساجی با خطاهای پرشماری که در 2 بازی اول این فصل انجام داد، فعلا خشن‌ترین تیم لیگ لقب گرفته است. شاگردان ساکت الهامی در نخستین بازی مقابل فجرسپاسی 29بار مرتکب خطا شدند که این بیشترین تعداد خطای یک تیم در مسابقه‌ای از لیگ بیست‌ویکم بوده است. در همین مسابقه بازیکنان فجرسپاسی هم 23بار مرتکب خطا شدند تا بازی این دو تیم در ساری با 52خطا خشن‌ترین بازی لیگ باشد و رکوردی عجیب خلق کند. نساجی در هفته دوم مقابل پرسپولیس هم 19خطا انجام داد و حالا با میانگین 24خطا در هر بازی خطاکارترین تیم لیگ است. بعد از تیم قائمشهری به نام استقلال می‌رسیم؛ شاگردان فرهاد مجیدی با 5/18خطا در هر بازی دومین تیم خشن لیگ تا این لحظه بوده‌اند.

01
 حسین پورحمیدی که فصل گذشته یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر بود، فردا در حالی مقابل پرسپولیس می‌ایستد که در نخستین بازی این فصل هم بهترین امتیاز یک دروازه‌بان را در فصل جدید به‌دست آورده است. پورحمیدی فصل گذشته به‌جز یکی دو بازی (از جمله بازی با سپاهان) که امتیاز بسیار کمی گرفت در سایر بازی‌ها نمایش خوبی داشت و امتیازات خوبی از متریکا دریافت کرد. او در نخستین بازی این فصل مقابل پدیده غایب بود اما در دومین بازی در ترکیب آلومینیوم قرار گرفت و با نمایشی عالی در مقابل فولاد نمره88/7را از آنالیزورهای متریکا دریافت کرد. جدول دروازه‌بان‌ها در لیگ جدید هنوز به‌طور جدی شکل نگرفته اما پورحمیدی با این امتیاز فعلا صدرنشین جدول است.

این خبر را به اشتراک بگذارید