• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 8 آبان 1400
کد مطلب : 144127
+
-

گل‌زن/ داور جنجالی

الهام محمودی -  روزنامه‌نگار

هفته اول لیگ برتر فوتسال از دیروز آغاز شد و این شروع با اعتراض به داوری همراه بود. تیم فرهان ملارد که با تبصره و ماده در لیگ برتر حاضر شده، در دیدار با پالایش با نتیجه ۸ بر یک شکست خورد و فرشته بابایی، سرمربی این تیم در اولین مصاحبه لیگ برتری‌اش نسبت به داوری بازی اعتراض داشت. از نظر بابایی داور به نفع میزبان سوت زده است. سرداور این بازی، آخرین بازی پالایش نفت آبادان در فصل قبل را سوت زد و با پنالتی جنجالی‌ای که در 4ثانیه به پایان بازی گرفت باعث قهرمانی این تیم شد. اما واقعا 8گل خورده ملارد را باید به حساب اشتباهات داوری بگذاریم؟  

مس کرمان یا رفسنجان؟
تیم چیپس کامل مشهد با خرید امتیاز هیات فوتبال خراسان در لیگ برتر فوتسال زنان تیم‌داری می‌کند. چند روزی اسم این تیم سوژه شده و همه از کج‌سلیقگی مدیران برای انتخاب اسم گفتند اما حالا سوژه تغییر کرده و این بار موضوع سر اطلاعات کم مدیران این باشگاه در بخش تیم‌داری است. آنها در پوستری که برای بازی اول خود در هفته نخست لیگ با مس کرمان منتشر کرده‌اند، به اشتباه از لوگوی باشگاه مس رفسنجان استفاده کردند تا باز هم سوژه کاربران در فضای مجازی شوند. به نظر می‌رسد برای مدیران این مجموعه همین که نامشان مطرح شود و بتوانند با هزینه کم بهره‌برداری تبلیغاتی کنند کافی است.

هند را دست‌کم نگیرید
قرعه‌کشی جام ملت‌های زنان آسیا 2022 هند انجام شد و ایران با هند میزبان، چین تایپه و چین هم‌گروه است. مریم ایراندوست یک ویدیو در صفحه خود از لحظه اعلام هم‌گروه‌های ایران منتشر کرده که بازیکنانش از هم‌گروهی با هند خوشحال می‌شوند. باید به اطلاع این عزیزان برسانیم که هند 2 هفته پیش در یک دیدار دوستانه چین تایپه را شکست داد و علاوه بر این دو دوره نایب‌قهرمانی و یک سومی در جام ملت‌های زنان آسیا را در کارنامه خود دارد؛ حالا ما از امتیاز میزبانی این تیم چشم‌پوشی می‌کنیم.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید