• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 6 آبان 1400
کد مطلب : 144032
+
-

نکته بازی/ بالاخره چه کار کنیم؟


یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی از وضعیت ملی‌پوشانش در بازی با الهلال گلایه کرد و گفت: «بازیکنان ما که از تیم ملی برگشتند خیلی آماده نبودند. یکی از آنها خسته بود و 2 نفر دیگر هم شرایط بازی نداشتند.» الان منظور ایشان این است که وحید امیری به‌علت حضور در 2 بازی برابر امارات و کره‌جنوبی خسته بود و میلاد سرلک و مهدی ترابی هم به‌خاطر بازی نکردن در همین 2 مسابقه شرایط مطلوب نداشتند. به این ترتیب آخرش هم ما نفهمیدیم اسکوچیچ باید چه کار کند؛ اگر بازیکنان را بازی بدهد خسته می‌شوند و اگر بازی ندهد در فرم مناسب نمی‌مانند. حالا بگذریم که سامان قدوس بعد از نیمکت‌نشینی در تیم ملی، مقابل چلسی درخشید! خلاصه هر چه یحیی خان بگوید.


یکی شهر خودرو، یکی پدیده
7 سال بعد از آنکه علی دایی و حمید درخشان به‌طور همزمان به‌عنوان سرمربی پرسپولیس در تمرینات این تیم حاضر شدند، حماسه‌ای مشابه در مشهد رقم خورد و رضا مهاجری و اکبر میثاقیان در یک روز به‌عنوان سرمربی در تمرینات پدیده حضور یافتند. بعضی‌ها الکی از این شرایط انتقاد می‌کنند و آن را نشانه حرفه‌ای نبودن فوتبال ایران می‌دانند، درحالی‌که چنین مسایلی «نمک» کار است و خیلی هم خوش می‌گذرد. از آن گذشته، تیم مشهدی چون 2 اسم دارد حقش است 2 سرمربی هم داشته باشد. اصلا اینطوری بهتر است؛ مهاجری سرمربی پدیده می‌شود و میثاقیان سرمربی شهرخودرو. فقط امیدواریم تیمی که 2 اسم و 2 کادر فنی دارد، شنبه آینده برابر نفت مسجدسلیمان در زمین حاضر شود، وگرنه به 2 دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.


سلام آقای انصاری‌فرد!
چقدر این سکوت آقای محمدحسن انصاری‌فرد زیبا و تحسین‌برانگیز است. میلیون‌ها پرسپولیسی ماه‌ها التهاب این را داشتند که پول گابریل کالدرون چطوری قرار است جور شود و مبادا تیم با محرومیت از جذب بازیکن یا کسر امتیاز مواجه شود. حتی بعد هم که پول فراهم شد، این دغدغه وجود داشت که سرمربی آرژانتینی شماره حساب بدهد و از بانک و کشوری این کار را بکند که طرف ایرانی بتواند به آن پول بریزد. همه اینها در حالی بود که مسبب و پدید آورنده کل شرایط موجود، خیلی زیبا سکوت کرده و لام تا کام حرف نمی‌زند. محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پیشین پرسپولیس که به راحتی می‌توانست این پرونده را جمع و جور کند، با کاری شبیه به عزل یک مربی موفق این همه دردسر درست کرد و در افق محو شد. مرسی استاد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید