• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 29 مهر 1400
کد مطلب : 143534
+
-

جدال خونین زن جوان با مسافرکش اینترنتی

جدال خونین زن جوان با مسافرکش اینترنتی

وقتی زن جوان مقابل چشمان پلیس از خودروی در حال حرکت بیرون پرید، مأموران راننده را به اتهام آدم‌ربایی دستگیر کردند، اما او در دادسرا اظهار بی‌گناهی کرد و گفت هرگز قصد ربودن مسافرش را نداشته است.
به‌گزارش همشهری، شامگاه 24مهرماه مأموران پلیس در یکی از اتوبان‌های شرق تهران در حال گشت‌زنی بودند که متوجه درگیری زنی جوان با راننده یک خودروی پراید شدند. خودروی پراید در حال حرکت بود و زنی جوان در صندلی عقب تقلا می‌کرد در ماشین را باز کند و همزمان با راننده درگیر شده بود.
کشمکش آنها موجب شد تا مأموران پلیس به این خودرو نزدیک شوند اما در همین هنگام زن جوان موفق شد در ماشین را باز و خودش را به بیرون پرتاب کند.
در این شرایط مأموران سد راه خودروی پراید شدند و راننده را دستگیر کردند. این در حالی بود که زن جوان به‌دلیل پریدن از ماشین در حال حرکت زخمی شده بود و از ترس می‌لرزید. او کمی‌ که آرام‌تر شد به مأموران گفت: دقایقی پیش درخواست خودروی اینترنتی کردم تا به خیابانی در شمال شرق تهران بروم. ساعت حدودا 19 و هوا کاملا تاریک شده بود. وقتی راننده‌ای درخواست مرا قبول کرد، منتظر ماندم تا برسد. یک خودروی پراید سفیدرنگ بود و وقتی رسید روی صندلی عقب نشستم و راننده شروع کرد به حرکت.
زن جوان ادامه داد: کمی بعد او ناگهان تغییر مسیر داد و وارد اتوبان دیگری شد. وقتی به او اعتراض کردم، حرفی نزد و سکوت کرد. او در بین راه ماده‌ای داخل یک لیوان چای حل کرد و آن را نوشید. به‌نظر می‌رسید معتاد به مواد‌مخدر است و قصد ربودن مرا دارد. ترسیدم و این‌بار خواستم توقف کند اما جوابم را نمی‌داد. همین باعث شد که با او درگیر شوم اما راننده به هیچ عنوان حاضر به توقف نمی‌شد. می‌خواستم در ماشین را باز کنم و خودم را به بیرون از ماشین پرتاب کنم اما در قفل بود. به هر زحمتی که بود در را باز کردم و خودم را به بیرون از ماشین انداختم و خوشبختانه همان لحظه گشت پلیس رسید و راننده دستگیر شد.

روایت راننده
راننده جوان اما منکر آدم‌ربایی شد و گفت موبایلش هنگ کرده و مسیر را گم کرده بود. وی توضیح داد: وقتی مسافرم سوار ماشینم شد، مسیریاب را روشن کردم تا بر اساس آن، مسافرم را به مقصد برسانم. اما در بین راه ناگهان گوشی موبایلم هنگ کرد و برنامه مسیریابم دچار مشکل شد. هرچه تلاش کردم نتوانستم آن را درست کنم، چون حواسم از یک طرف به رانندگی و از طرف دیگر به موبایلم بود و اصلا متوجه نشدم که چطور تغییر مسیر دادم و وارد اتوبان دیگری شدم. من آن محدوده را نمی‌شناختم و همین باعث شد تا مسیر اشتباهی بروم و حدود 6کیلومتر راهم دورتر شود.
وی ادامه داد: این اتفاق موجب شد مسافرم دچار تصورات اشتباهی شود و فکر کند قصد آدم‌ربایی دارم. اما اینطور نبود و فقط به‌خاطر خراب‌شدن برنامه مسیریابم تغییر مسیر دادم. اگرچه متهم خودش را بی‌گناه می‌دانست اما قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای او قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید