• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 29 مهر 1400
کد مطلب : 143540
+
-

‌ با مردم/ واکسیناسیون دانش‌آموزان دلیل بازگشایی مدارس نشود


انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان دلیل نمی‌شود آنها از آسیب و سرایت مصون و محفوظ بمانند. مادامی‌که این ویروس باقی است، هرلحظه امکان خطر ابتلا و ناقل‌شدن خارج از محل تحصیل هم وجود دارد. لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کردن باید هم در مدارسی که بازگشایی شده‌اند و هم در جامعه به‌صورت گسترده ادامه یابد و مسئولان در بازگشایی‌ها به‌خصوص در بخش مدارس عجله نکنند.
عسکری از قزوین

  4ضامن برای وام ازدواج، سنگ‌اندازی است
برای دریافت وام ازدواج در یک مرحله به منطقه سکونت ما گیر‌دادند بعد از اینکه متقاعد شدند و موضوع حل شد و به مرحله بعد رسیدیم تقاضای 4ضامن کردند که همگی کارمند باشند یا کاسب جواز‌دار. آیا این درست است که برای پرداخت وام ازدواج اینگونه سنگ اندازی کنند. بانک‌هایی که مسئولان می‌گویند با یک یا 2ضامن وام می‌دهند کجا هستند که ما با مراجعه به آنها وام بگیریم.
شکوری از تهران

  ‌ امکان ثبت‌نام در سامانه ملی مسکن نیست
سامانه ملی مسکن یا بسیار ضعیف و بدون زیرساخت است یا براساس اطلاعات غلط برنامه‌ریزی شده. از نخستین ساعاتی که قرار بود ثبت‌نام برای طرح ملی مسکن آغاز شود امکان ثبت‌نام در این سامانه فراهم نبود و حتی چند ساعت بعد که به کافی‌نت مراجعه کردم نیز مسئول کافی‌نت عنوان کرد حتی یک نفر هم نتوانسته ثبت‌نام کند. این چه روالی است؟ دیگر اینکه گفته می‌شود کسانی که برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند نمی‌توانند ثبت‌نام کنند. کسی که نیازمند وام ودیعه بوده حتما مسکن ندارد، پس بدیهی است که بتواند برای دریافت مسکن ثبت‌نام کند.
یوسفی از نظرآباد کرج

   درخت خشکیده خیابان بنی‌هاشم ایمن‌سازی‌ شود
یک درخت در خیابان خسروآبادی در حدود پلاک 49 این خیابان در خیابان بنی‌هاشم، محله کاظم‌آباد رسالت هست که کاملا خشکیده است و هر ‌آن احتمال سقوط آن می‌رود. اگر شاخه‌های قطور این درخت خشکیده روی ماشین یا انسانی بیفتد قطعا خسارات جبران‌ناپذیری برجای خواهد گذاشت. با تماس با شماره 137موضوع را اعلام کرده‌ایم ولی تاکنون نسبت به ایمن‌سازی‌ و هرس این درخت اقدام نشده است. از مسئولان ناحیه 1شهرداری منطقه 4تقاضا داریم قبل از وقوع حادثه‌ای نسبت به هرس یا قطع این درخت اقدام کنند.
خسروی از کاظم‌آباد تهران

 قانون تداخل صنفی در همدان اجرایی شود
با برداشتن قانون تداخل صنفی کمر بازار شکسته است و شما دست به هر کاری بزنید در آن موفقیت چندانی نخواهید داشت و علت هم فراوانی کسبه در آن صنف است. این موضوع در همدان به‌خصوص در صنف پوشاک، کیف و کفش و شال و روسری بسیار آزاردهنده است و هر دو قدم یک فروشگاه است که باعث شده کاسبی‌ها بسیار ضعیف باشد.
سلامی از همدان

  فروش میوه سفارشی در بازار تره‌بار اختیاریه
در بازار میوه‌و‌تره‌بار اختیاریه برخی غرفه داران میوه‌ها را سفارشی به فروش می‌رسانند و درحالی‌که از عرضه آن به عموم خریداران خودداری می‌کنند آن را به مشتریان خاصی می‌فروشند و حتی تا دم خودروهای شاسی‌بلند برایشان حمل می‌کنند. در همین زمان اگر شهروند دیگری از آن میوه‌ها بخواهد عنوان می‌کنند فعلا برای فروش نیست! آیا این روش عادلانه است؟
فاطمی از تهران

  فروش واکسن آنفلوآنزا؛ گران‌تر از قیمت اعلام شده
قیمت اعلام شده واکسن آنفلوآنزا در داروخانه بین 156تا 175هزار تومان اعلام شد درحالی‌که هیچ داروخانه‌ای آن را زیر 200هزار تومان نمی‌فروشد و البته برخلاف اعلام صورت گرفته بسیاری از داروخانه‌های شبانه‌روزی نیز آن را ندارند.
رضایی از کرج

  گرانی اقلام بهداشتی توجیه ندارد
گرانی هر چیزی شاید بهانه و توجیهی داشته باشد که البته هم ندارد اما گرانی بعضی کالاهای بهداشتی به‌خصوص شوینده‌ها و مواد ضدعفونی آنهم در این شرایط ویژه و خطرناک انتشار ویروس واقعاً هیچ توجیهی ندارد و درصورت گرانی دولت باید با یارانه‌ها نگذارد مردم این گرانی را لمس کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  ‌ زندانیان سابقه‌دار و دارای جرائم خاص آزاد نشوند
برخی افراد با سابقه تجاوز به عنف و امثالهم مدتی را در زندان به سر برده و دوباره وقتی به اجتماع بازمی‌گردند دست به اعمال پلید گذشته خود می‌زنند. تقاضا این است که زندانیان دارای جرائم خاص حبس ابد بگیرند و اجازه ندهند این افراد آزادانه در اجتماع بگردند.
گودرزی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید