• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 22 مهر 1400
کد مطلب : 142878
+
-

نکته بازی/ پول عیاشی جور شد


بعضی خبرهای خوب هستند که پشت ظاهر مثبت‌شان، حرص آدم را در می‌آورند. از این دست اخبار، می‌توان به گزارش‌های مربوط به پرداخت طلب بازیکنان و مربیان خارجی باشگاه‌ها اشاره کرد. اگرچه پرداخت این مطالبات باعث می‌شود خطر مجازات و محرومیت از تیم‌های ما دور شود، اما وقتی به یاد می‌آوری که بعضی از این خارجی‌ها هیچ گلی به سر فوتبال ایران نزدند، به‌شدت احساس زیان می‌کنی. الان تراکتوری‌ها پول آنتونی استوکس را داده‌اند و پنجره این باشگاه در آستانه باز شدن است، اما رفتاری که این بازیکن با باشگاه تبریزی داشت، طوری بود که آدم از رسیدن این پول به او عصبانی می‌شود. باز استوکس برای تراکتور گل زد، در پرسپولیس که هیچ کاری نکرد و از صدقه سر مدیران باشگاه خرج عیاشی‌هایش را درآورد.


طلبت را بگیر
در آستانه بازی پرسپولیس و الهلال، یک جمله خیلی زیاد به گوش می‌خورد؛ اینکه می‌گویند: «آسیا یک جام به پرسپولیس بدهکار است.» این حرف را خیلی‌ها می‌زنند که آخرین آنها هم علی شجاعی، بازیکن این تیم است. با درنظر گرفتن سابقه، ریشه و محبوبیت پرسپولیس و نیز چندین دوره صعود به نیمه‌نهایی و اخیرا هم دو فینال آسیایی، ادعای مورد نظر چندان بیراه به‌نظر نمی‌رسد. با این حال وقتی بدهکار حاضر نیست بدهی‌اش را با زبان خوش بدهد، این طلبکار است که باید طلبش را وصول کند. بروید و با چنگ و دندان طلب‌تان را از آسیا بگیرید. شاید این صعودهای پیاپی به مراحل بالا دیگر تکرار نشود. این بار با بیشترین تمرکز وارد بازی‌های آخر شوید و محض احتیاط، دست و بال مهدی شیری را هم ببندید!


با خودت ببر به خانه!
به‌نظر می‌رسد احمد موسوی، بعد از یک فصل حضور در استقلال، از این تیم جدا خواهد شد. او از سوی فرهاد مجیدی در فهرست مازاد قرار گرفته و اخیرا در تمرینات شرکت نمی‌کند. نکته جالب اینجاست که چندی پیش خبر رسید موسوی در تماس با خسرو حیدری و جواد زرینچه از آنها اجازه گرفته تا در شروع فصل جدید پیراهن شماره 2استقلال را به تن کند، اما حالا پیش از نخستین مسابقه فصل از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد! این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که او در طول دوران حضورش در این تیم چیز خاصی هم نشان نداد و خاطره جذابی خلق نکرد. به موسوی توصیه می‌کنیم دست‌کم یک پیراهن شماره 2استقلال را به نام خودش سفارش بدهد و در خانه از آن استفاده کند!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید