• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 21 مهر 1400
کد مطلب : 142831
+
-

در دیدار معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار تهران با معاونان مناطق22گانه مطرح شد

هدف، کسب رضایت شهروندان است

هدف، کسب رضایت شهروندان است

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار تهران در نخستین جلسه شورای معاونان خدمات شهری مناطق 22گانه بر لزوم فرهنگسازی‌ درخصوص موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری تأکید کرد و گفت که هدف، افزایش خدمت‌رسانی و کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان، است.
به گزارش همشهری، ‌جلال بهرامی در نشست با معاونان مناطق 22گانه‌ گفت: «با وجود اینکه شهر تهران جزو پایتخت‌های نمونه دنیاست اما در هیچ کجای دنیا زباله‌ها روزی 3مرتبه جمع‌آوری نمی‌شود و قاعدتاً برای حل این معضل نیازمند فرهنگسازی‌ اثربخش هستیم.» او ادامه داد: «واقعیت این است که ما به مدیر حل مشکل تبدیل شده‌ایم و این تفکر غلطی است؛ چراکه ما نباید اجازه دهیم مشکلی رخ دهد و پس از آن به دنبال چاره و حل آن باشیم. بنابراین نگاه و رویکردمان افزایش خدمات است و در همین راستا علاوه بر همدلی و مودت شهروندان از ظرفیت‌های موجود در شهرداری تهران بهره خواهیم برد.»
بهرامی با بیان اینکه ظرفیت مناطق در موضوعات خدمات شهری متفاوت است، تأکید کرد: «به‌عنوان مثال فرایند بازیافت در منطقه12 با منطقه‌یک متفاوت است. این تفاوت در سایر بخش‌ها و موضوعات خدمات شهری ازجمله سرانه فضای سبز هم وجود دارد، از این‌رو باید درست مدیریت شوند و برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تمامی امور حوزه خدمات شهری باید سطح خدمات را بالا ببریم که به‌طور قطع این مهم نیازمند عزم جدی است.»

توزیع عادلانه بودجه در میان مناطق
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران هم در این نشست به توزیع اعتبار و بودجه در میان مناطق اشاره کرد و گفت: «اعتبارات باید به‌موقع تأمین و میزان اعتبارات نیز مشخص شود. معتقدم در توزیع بودجه مناطق، نیاز به عدالت است نه مساوات.» حسین نظری همچنین با اشاره به ضرورت لایروبی مسیل‌ها و انهار، تأکید کرد که مدیریت قبل، حین و پس از بارش‌ها اهمیت دارد. نظری ادامه داد: «باید در تمامی امور، کار محوری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و با همکاری، هماهنگی و ارتباط متقابل امور را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.»  مدیریت جامع و یکپارچه سیلاب‌های شهری، رفع نقاط خطرپذیر بحرانی و فوق بحرانی، توزیع مخازن 1100لیتری گالوانیزه در مناطق 22گانه، سایت بیوکمپوست جنگل آزادشهر بزرگراه آزادگان، به‌کارگیری دستگاه جنتکس (لجن‌کش- واترجت) در راستای خدمات‌رسانی مکانیزه و... برخی از موضوعاتی بودند که در جلسه با معاونین مناطق 22گانه مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید