• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 19 مهر 1400
کد مطلب : 142598
+
-

روی خط خبر/ انتصاب جوان‌ترین مقام ارشد دولتی

هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به جوان‌ترین استاندار پیشنهادی وزیر کشور رأی اعتماد داد و محسن منصوری به‌عنوان استاندار منتخب تهران منصوب شد. استاندار جدید تهران، جوان‌ترین مقام ارشد دولتی در دولت‌های اخیر محسوب می‌شود. منصوری متولد خرداد۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک(گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهیدرجایی تهران و کارشناسی‌ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه تهران است. براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، منصوری پیش از این عضو شورای‌عالی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بنیاد علوی، مدیرعامل و عضو مؤسس و هیأت‌مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، مشاور نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور بوده است.
 
   اقتدار «ناجا»؛ پلیس تراز انقلاب است
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گفت: اقتدار و افتخارآفرینی امنیت‌ساز ناجا در همراهی با دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نیروهای مسلح کشور برای تولید و تحکیم امنیت پایدار و همه‌جانبه ایران، نویدبخش تولد پلیس تراز انقلاب و تمدن‌ساز است. به گزارش سپاه نیوز، در پیام فرمانده کل سپاه آمده است: بی‌شک اقتدار و افتخارآفرینی‌های امنیت‌ساز امروز ناجا و اشراف و تسلط مؤثر آن بر تهدیدهای متنوع سنتی و نوظهور و هوشمندسازی و پایداری امنیت داخلی و عمومی که با مشارکت مردمی و همراهی سایر دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی و نیروهای مسلح کشور، رضایتمندی مؤثر جامعه از عملکرد و نقش‌پذیری‌های نیروی انتظامی را رقم زده است، نمایشگر تصویری شکوهمند، قدرتمند و افتخارآمیز از یک پلیس دانا، توانا، هوشمند، قاطع و باصلابت در میدان، برای جهانیان است.

   توییت لاریجانی با هشتگ امنیت ملی
علی لاریجانی با انتشار توییتی به جنایت تروریستی در نمازجمعه مسجد قندوز در افغانستان واکنش نشان داد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نوشت: «جنایت قندوز، خیلی زود هویت ساماندهی شرارت‌آمیز جدید در افغانستان را عیان کرد. این صحنه‌آرایی قدرت‌ها، هوشیاری عمیق‌تری در دیپلماسی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران می‌طلبد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید