• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 10 مهر 1400
کد مطلب : 141915
+
-

صدای همشهری

  تعیین‌تکلیف طرح اقدام ملی مسکن
ازجمله شهروندان اهوازی هستم که با توجه به اعلام مسئولان دولتی وقت، برای خانه‌دار شدن در طرح «اقدام ملی مسکن» ثبت‌نام کرد. تاکنون صدها هزارنفر در سراسر کشور دراین طرح ثبت‌نام کرده‌اند و همگی به خانه‌دار شدن با قیمت پایین و در زمان کم امیدوار بودند، اما اکنون گفته می‌شود علاوه‌براینکه این طرح افزایش قیمت چشمگیری داشته، از پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز برخوردار نبوده‌است. از مسئولان دولت سیزدهم انتظار می‌رود این طرح را به سرانجام مشخصی برسانند و اجازه ندهند به سرنوشت طرح مسکن مهر دچار شود.
مصطفی دهقان از اهواز

  شفاف‌سازی درباره تأخیر در گازرسانی
از مسئولان مربوط در استان فارس می‌خواهیم درباره تکمیل نشدن عملیات گازرسانی به روستای «دارالمیزان» و آبادی‌های آن در شهرستان مُهر، با وجود وعده‌های مکرر، شفاف‌سازی کنند و پاسخ قانع‌کننده‌ای به مردم بدهند. مردم این روستا و ۱۷آبادی موجود دراین منطقه، علاوه بر دسترسی نداشتن به گازطبیعی، ازنظر برخورداری از خدمات مناسب در سایر زیرساخت‌ها نیز دچار مشکل هستند و با وجود پیگیری‌های فراوان، مسؤلان مربوط تاکنون هنوز اقدام موثری دراین زمینه انجام نداده‌اند.
حسینی از روستای دارالمیزان در استان فارس

   دلالان؛ عامل گرانی محصولات باغی
به‌عنوان باغداری در ارومیه که سال‌هاست دراین عرصه فعالیت می‌کنم، از مسئولان استان آذربایجان‌غربی می‌خواهم تلاش ویژه‌ای برای ساماندهی وضعیت قیمت‌گذاری بر محصولات کشاورزی و باغی داشته باشند و اجازه ندهند دلالان و واسطه‌ها با قیمت‌گذاری‌های ناعادلانه ازیک‌سو زحمت کشاورز را نادیده بگیرند و ازسوی دیگر به افزایش قیمت‌ها در بازار دامن بزنند. می‌توان با ایجاد شبکه‌های ارتباطی میان باغداران و فروشندگان، دست دلالان را کوتاه کرد.
جلیل رفیعی از ارومیه
 

این خبر را به اشتراک بگذارید