• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 8 مهر 1400
کد مطلب : 141904
+
-

گرینویچ/ نمایش عمومی کلاهبرداری یک هنرمند

گرینویچ/ نمایش عمومی کلاهبرداری یک هنرمند


موزه‌ای در دانمارک دو تابلوی سفید و بی‌هیچ محتوایی را به نمایش عمومی گذاشت. به گزارش آدیتی سنترال، ماجرا از آنجا آغاز شد که مسئولان موزه کنستان، از جنزهانینگ، هنرمند نه چندان گمنام ساکن این کشور خواستند تا دو تابلوی مشهور این موزه را بازسازی کند. اگرچه موزه کنستان با این هنرمند قراردادی نوشت و معادل 25هزار یورو به وی تحویل دادند، اما هنرمند یادشده پس از گرفتن پول آن شهر را ترک کرد و به تماس‌های مسئولان پاسخ نداد. مسئولان هم بیکار ننشستند و جدای از طرح شکایت دو بوم سفید را به انضمام شرح این کلاهبرداری به دیوار موزه زدند. حالا انبوهی از جمعیت دانمارک و دنیا در جریان کلاهبرداری این هنرمند قرار گرفته‌اند.

بایکوت کشتارگاه‌های کارگرآزار

یک گزارش گاردین از شرکت‌های تولید گوشت کافی بود تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر دنیا اعلام کنند درصورت ادامه مشکلات کارگرهای این شرکت‌ها خرید گوشت از آنها را تحریم می‌کنند. در گزارش تحقیقی گاردین آمده بود که برای نمونه در هلند حقوق برخی کارگرهای مهاجر به‌درستی پرداخت نمی‌شود و فهرستی از این تولیدکننده‌ها تهیه شده که در اختیار عموم قرار گرفته. اندرو اوپی، رئیس سازمان بی‌آرسی مرتبط با محصولات گوشتی در این‌باره گفت: تمام کسانی که به نوعی درگیر تولید و توزیع محصولات ما هستند زیر چتر حمایتی ما هستند و ما از آنها حمایت می‌کنیم حتی اگر به قیمت محروم‌شدن از برخی محصولات باشد.

اخراج واکسن‌نزن‌ها

هیأت مدیره خطوط هوایی یونایتد ایرلاین در تصمیمی قاطع اعلام کرد 600نفر از کارکنان این خطوط که پس از دریافت چند اخطار حاضر به تزریق واکسن نشدند از کار برکنار شدند. این کارمندهای ساکن آمریکا از ‌ماه آگوست سال‌جاری اخطار دریافت کرده بودند. به گزارش الجزیره، این شمار از کارمندان کمتر از یک‌درصد از باقی کارکنان خطوط هوایی آمریکا بودند. سخنگوی این خطوط هوایی اعلام کرد به‌زودی 25هزار نفر به استخدام این شرکت در خواهند آمد. مطابق قوانین آمریکا کارفرما حق دارد درصورتی که کارمندها از تزریق واکسن امتناع کردند پس از طی مراحل قانونی اخطارها، آنها را از کار اخراج کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید